Home Trio Kvalitet | YouSee Community

Home Trio Kvalitet

Man har specielt under VM med alle disse fodboldkampe og nu Tour De France kunnet se at TDC Home Trio kvaliteten ikke er særlig go....grumset billeder...og nærmest YouTube kvalitet ved hurtige bevægelser.

Det er jo klart når TV-kanalerne er komprimeret og kun fylder lidt over 3 MBit pr kanal.... Kunne TDC ikke ligesom de tilbyder en HD-Pakke....tilbyde en pakke af bedre billedkvalitet i en 5-6 Mbit istedet....?.....At man så ikke kan optage en anden kanal gør knapt så meget, hvis bare kvaliten kunne blive en anelse bedre..[i] Ved godt at hænger sammen med at kunder, der bor langt væk fra central også skal kunne modtage det og bla. bla[i]....men os med 20 Mbit....kunne godt klare lidt mere... Bare en tanke[i] Mike

5 Kommentarer

er helt enig ang. den ringe billed kvalitet... hallo det er 2012, ærlig talt: tag jer sammen.

hvis jeg havde den mindste chance for at skifte til et selskab med højere bitrate, så var jeg smuttet!

Synes os kvaliteten af billedet er utroligt ringe, hvis man sammenligner med de fleste andre udbydere. Kan det virkelig passe? Skal siges jeg har et af de ældre modems fra tdc, da jeg overtog hometrio fra en tidligere lejer. Har det noget at sige?
Noget nyt i den sag om at udsende TDC TV i højre bitrate?

Mike

Hej,

Det ville glæde mig (og sikkert også mange andre) at billedkvaliteten blev en del bedre....for så ville Home Trio være et super godt produktGlad humørikon

Har lige fået HD-kanalerne....og hvis de andre kanaler kunne komme op i samme opløsning - ville det være superGlad humørikon

Med 20 Mbit er der ingen problem med at "trække" det hele og optage et program imens man ser et andet.

Mhv

Mike

Omdømme 2

Hej Mike

Mange tusinde tak for dit indlæg og forslag. Jeg vil tage det hele med videre til rette person.

Hvis du i fremtiden skulle få flere gode ideer, er du naturligvis velkommen til at skrive dem herinde.

Besvar