home trio. kan det trække 4 stk fjernsyn og internet samtidig?

Hej. Jeg skal have hometrio på mandag. Men har hørt fra flere nu at det ikke kan trække de 4 stk tv og internet jeg har bestilt. De har fået det af vide fra tdc. er det sandt? bliver signalet dårligt med 4 stk tv tilkoblet og internet?

Håber der er nogle der kan hjælpe med et svar.

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge
Hejsa,

Fungerer helt fint her, MEN, havde på et tidspunkt en HD-boks, som hovedboks, og med den kørende slugte den rigtig meget hastighed, men med 4 alm. bokse(dvs. 3 multiroom og 1 boks med harddisk), ingen problemer herfra.

Omdømme 4
Badge +1
snejnesnej skrev:
Hej. Jeg skal have hometrio på mandag. Men har hørt fra flere nu at det ikke kan trække de 4 stk tv og internet jeg har bestilt. De har fået det af vide fra tdc. er det sandt? bliver signalet dårligt med 4 stk tv tilkoblet og internet?

Håber der er nogle der kan hjælpe med et svar.

En tv-strøm trækker 2.5mbit (jeg har målt det gennem længere tid og har aldrig oplevet mere end 2.5 mbit), så hvis du har 4 TV tændt (4 tv-strømme) samtidig bruger dit tv-kiggeri i alt 10mbit. Bor du et sted hvor du kan få 20mbit er der 10mbit tilbage til surf osv.... Alt i alt kommer det an på hvor meget din linje i alt kan trække. TDC kan lave et nogenlunde estimat på hvor meget din linje kan trække (dog med visse forbehold).

Besvar