I dag ser jeg tilfældigt Home Trio Extra til 549,- pr md, hvor TV2-News er med.
HVORFOR meddeler TDC ikke denne mulighed til os?? Så havde vi jo ikke behøvet at tilkøbe den Viasat, som snart stiger til 287,- pr md.
Er der andre "derude", som oplever tilsvarende.
Bedste svar af LarsA
Hejsa
Jeg kan godt forstå din irritation, men jeg er næsten også sikker på, at Home Trio Extra er kommet indenfor de sidste 3 måneder. Mit råd vil også være, at kontakte TDC kundeservice og forklare dem situationen - det kan jo være, at du kan få lov til at konvertere fra den fulde Viasat-pakke til Extra-pakken allerede nu.
Generelt set synes jeg, at man som kunde skal være glad for, at der løbende komme nye tilbud fra leverandøren - og her vil man altid ramme nogle, som hellere ville have haft den nye mulighed, hvis den altså havde været tilgængelig på købstidspunktet.
Desværre er jeg ikke altid lige begejstret for TDC, da jeg synes virksomheden lidt for ofte virker uprofessionel. I sidste uge talte jeg med kundeservice to gange og fik en fantastisk god behandling, så når de gør noget godt skal de også have ros. Og derfor er jeg også i denne sag positivt indstillet overfor, at du kontakter kundeservice.
Se original
Jeg kan godt forstå din irritation, men jeg er næsten også sikker på, at Home Trio Extra er kommet indenfor de sidste 3 måneder. Mit råd vil også være, at kontakte TDC kundeservice og forklare dem situationen - det kan jo være, at du kan få lov til at konvertere fra den fulde Viasat-pakke til Extra-pakken allerede nu.
Generelt set synes jeg, at man som kunde skal være glad for, at der løbende komme nye tilbud fra leverandøren - og her vil man altid ramme nogle, som hellere ville have haft den nye mulighed, hvis den altså havde været tilgængelig på købstidspunktet.
Desværre er jeg ikke altid lige begejstret for TDC, da jeg synes virksomheden lidt for ofte virker uprofessionel. I sidste uge talte jeg med kundeservice to gange og fik en fantastisk god behandling, så når de gør noget godt skal de også have ros. Og derfor er jeg også i denne sag positivt indstillet overfor, at du kontakter kundeservice.