home trio box i udu

Havde glædet mig til Leon Russell og god rock inat !

Som  hos så mange andre står der konto ikke tilgængelig, fra kl 1 i nat.

Har prøvet de gode råd. Uden held.

Bor ved Åbenrå og ønsker alle lidelsesfæller Godt Nytår.

8 Kommentarer

Hej. Godt Nytår til alle, har også samme problem, der er intet at stille op, prøvet alt, og kan ikke komme i gennem til fejlmelding, rigtig træls, bor på vestfyn omk.turup.

Så at TDC arbejder på et generelt problem i hele landet. Næste opdatering kl. 11.15

Håber det kommer til at virke. Nytårsdag uden TV !§!"¤!¤ - det er ikke en mulighed :-)

Nu har Bedste på 76 år også dette problem. Har nøje fulgt anvisningen om nulstilling af boxen, men nix, intet hjælper. Mit barnebarn kommer og "forventer" at se nogle optagelser. Hvor ærgerligt. Håber, TDC snart får løst problemet  i dag Nytårsdag. Tvivler.

Glædet mig til at se Tour de Ski men det er så gået i vasken, træls.

Har ligeledes prøvet alt hele formiddagen uden held. Bor i Midt-vest Jylland

Hej alle

Godt nytår.

Vi har også prøvet hele morgenen at få TV til at fungere, men det melder bare 'ingen adgang til konto'. Alt er prøvet. Gad vide om boxen ikke kan opdatere i forbindelse med årsskiftet? Lidt samme problem som vi andre har idag

Har I ikke fået det op at køre endnu? Fejlen skulle ellers være rettet af TDC for en halv times tid siden:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=-183695965&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Jo, nu er fejlen rettet. TAK for DET!

Så kører det også i sønderjylland.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)