Home trio basic: Manglende kanaler.

Har fulgt diverse vejledninger.

Dvs tændt/slukket modtager, kigget på indstillinger osv.

Jeg mangler:

Charlie

RTL

Pro7

Nat.Geo

Disc

DK4

2

Betaler for 23 kanaler, har kun 15.

Årsag?

Og hvad gør jeg.

5 Kommentarer

Jeg undskylder, at jeg ikke har noget svar til dig!

Ville blot skrive, at jeg netop har fået min TV-boks (også Home Trio), som slet ikke virker.

Så jeg glæder mig til at høre hvilke svar du måtte få her, da jeg har bestilt 43- kanaler og kan se, at jeg måske ikke skal håbe at de alle virker ned de samme ....

hilsen herfra!

Snakkede m hotline.

Stor var min overraskelse da jeg erfarede at mit abn ikke længere eksisterede, men det abon jeg havde omfattede kun 15 kanaler.
En detalje vi ikke var informeret om.
Har nu opgraderet til 23 kanaler, det kostede en tier mere om mrd. 

Omdømme 4
Badge +1

hr_bensen skrev:
Snakkede m hotline.

Stor var min overraskelse da jeg erfarede at mit abn ikke længere eksisterede, men det abon jeg havde omfattede kun 15 kanaler.
En detalje vi ikke var informeret om.
Har nu opgraderet til 23 kanaler, det kostede en tier mere om mrd. 

Dtt abb var sikkert det udgået Hometrio Mini som blev lanceret i forbindelse med sluk af mpeg2 og kun havde til formål at tiltrække kunder. Kort efter lancering lukkede TDC for tilgangen af nye kunder til Mini.

Tusind tak for info mht. Hometrio Basic..

Vi har også Hometrio Mini og har på intet tidspunkt fået at vide af TDC, at vi kunne opgradere til

Hometrio Basic for ca. kr. 10,- mere pr.md og få 10 flere kanaler - til ialt 23 kanaler. Pt. har

vi kun 13 kanaler.

Jeg har ellers med jævne mellemrum på mail (ca. 1 gang om måneden) de sidste 6 mdr. været

i kontakt med TDC kundeservice bl.a. på grund af fejl på TDC' s Hometrio mini regninger...

Jeg synes nu godt nok TDC (i forlængelse af vores korrespondance)kunne have skrevet en mail og oplyst,   at vi kunne opgradere til Hometrio Basic for en 10'er mere...meeeen Nej Trist humørikon

Nu skal jeg bruge tid igen igen i telefonen til kundeservice på mandag...

TDC tak for kaffe!

Omdømme 3
Ja, det er lidt ærgeligt, at du ikke har fået det at vide tidligere.

Tror måske ikke at TDC, har din samtykke, til at må kontakte dig vedr. sådanne opgraderinger.

Når du nu snakker med kundeservice på mandag, så spørg lige ind til, hvilke samtykker de har på dig.

Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P