Home Duo Routher Problemer

Hej

Håber nogen kan give mig en hjælpene

hånd siden jeg fik det SKIDT til den BOX har jeg ikke

kunne HOSTE i nogen spil det vil sige internet spil virker uden problemer

Men hvis jeg skal HOSTE kan jeg slet ikke jeg har haft 3 til at kigge på det som ved en

masse om det. De Kan heller ikke få det til at virke

har en ven som har det samme men bruger en Gammel box en uden det Lort til Routher

Ingen problemer for ham at hoste eller at jeg COnnecter til ham

Er der nogen der kan gi mig en Go svar har bruge for at kunne hoste i spil....... 

10 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Der er lige en ting du bliver nød til at gøre. Tjek firewal, den skal stå på minimum. Hvis dette ikke hjælper skal du igen kigge under fírewall, denne gang DMZ her indtaster du ip adressen på din server computer.VIGTIGT! Hvis du aktiverer DMZ skal du sørge for at der en firewall på din pc der kun tillader adgang til det du ønsker.

mvh

De 2 ting du siger der er blevet Prøvede og det virked ikke

og det der Dmz virked heller ikke kunne stadig ikke hoste

som jeg skrev jeg har haft 3 person som havde forstand på det til at pille ved det mens jeg

prøvede det af med at hoste Har fx Heroers 5 Som jeg vil game med min Sos dreng vi kan nogle gange se hinanden men vi kan ikke join hinanden over hovedet ....

Prøvede med min ven som sider med gammel box vi kan join ham men da det ikke

er et spil for ham som sagt er det jo stadig et problem... Så er der nogen der kan hjælpe

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Virker underligt. Jeg hoster selv mail+web+vpn server bag en homebox uden problemer?

Men angående spørgsmål om anden router kan du kun sætte en anden på hvis du har et modem fra tdc liggende. Evt bredbåndstelefoni vil så IKKE virke.

mvh

Omdømme 5
Badge +1
Jeg kører også en server bag homebox'en - så jeg er også enig i at det er ikke den der giver problemet. Derimod er det opsætningen.

De spil du spiller må have nogle specifikationer et eller andet sted. Hvis du kombinerer dem med denne vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23672 så kommer det sikkert til at køre. Det virkede her :-)

Vh

Peter

Okay siden jeg altid lod Andre lave det her

Hvad skal jeg skrive ved fx

Ved omdirigeringsport skrives det ønskede portnummer på lokalnettet siden.????????????

Til det andet en skrev med det ikke kan være boxen

jamen forklar mig så hvis jeg bytter min box ud med min vens

har jeg ikke nogen problemer med at hoste i nogle ting underlig ?

Altså må der være en fejl i Routher eller opsætning

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Omdirigeringsport skriver du bare "0"

mvh

Hej jk44

du skriver  "0" det virker ikke på min TDC Box og når jeg ser på opsætningen i Lan servere er værdierne under omdirigeringsport forskellige og ingen "0" så hvor finder jeg som i skriver  omdirigeringsport skrives det ønskede portnummer på lokalnettet siden. kunne du klippe det ud i pap :-)

eller menes der at hvis det er port 80 der skal åbnes så er omdirigeringsport =80 ?? men havd så hvis jeg skal åbne port 10001-10004 ????

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Har prøvet at lave et eksempel her.

Selv om det kan være svært at se. Men denne opsætning burde virker.

mvh

forward.png

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Glemte lige at nævne at det er vigtigt at du gør det manuelt

mvh

det er så prøvet Trist humørikon her er mine indtastninger ser det ok ud

og her hvar Elgato oplyser om porte bemærk at jeg bruger OS X

nå hvad siger du så, jeg håber at jeg har misset noget !

ps. hvis jeg kobler min pc direkte på TDC box virker alt ok så noget i wifi er galt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)