home duo og play på mobil

Hej

Jeg har et home duo abbonnement hvor jeg har adgang til play.

Jeg har et Telmore mobilabbonnement.

Kan jeg bruge play på denne mobil?

Jan

8 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Mnbvcxz,

Det kan du godt - hvis du har en smartphone.

Start med at gå ind på TDC Play på din computer og tjek at du har adgang til musikken der. Du skal så ind og downloade vores TDC Play app og logge ind i app'en med det brugernavn du benytter til TDC Play - og så har du adgang.

Bemærk dog at du betaler datatrafik hvis du bruger Telmore's net til at streame musikken fra app'en. Men når du er derhjemme kan du med fordel hoppe på det trådløse så du slipper for at bruge dit dataforbrug.

Allerførst; jeg bruger en windows telefon.

Jeg henter og installerer uden problemer.

Når jeg forsøger at starte app'en bliver jeg mødt med et registrerings skærmbillede.

Når jeg indtaster mit nummer, modtager jeg en kode med SMS.

Når jeg indtaster koden bliver jeg dirigeret tilbage til registrerings forsiden.

Dette gentager sig ved hvert forsøg.

Jan

Omdømme 4
Badge +1
Hej mnbvcxz,

jeg har lige gjort det - på en iPhone - men udgår fra, at TDC Play app´en er den samme, uanset styresystem.

Du skal ikke bruge dit telefonnummer, da du ikke er TDC mobilkunde. Du skal bruge samme login til TDC Play som på din computer, som Dan skrev.

Altså, start app´en og vælg "mit login" og "jeg har et TDC login".

Mvh

Hej

Den mulighed findes slet ikke på windows app'en.

Der kan kun skrives tal, da den beder om telefon nummer.

Det er ikke den samme app, som til android og iphone.

Jan

Omdømme 4
Badge +1
Hej igen,

du har helt ret - ser at TDC Play app´en ikke er optimeret til Windows-telefoner i "Windows market-place". Her må nok en TDC-medarbejder forklare forskellen?

Mvh

Omdømme 3
Hej begge,

Det er sandt, at den nye TDC Play app ikke er lavet til Windows phones. Den app der er på Windows marketplace er en meget gammel app som du ikke kan benytte - desværre. Jeg har på nuværende tidspunkt ikke nogen oversigt over hvornår eller om der kommer en opdatering til Windows phones.

Lidt tyndt, ikke?

Men tak for svarene.

Jan

Omdømme 4
Badge +1
Ved enlig ikke hvad som er "tyndt", men da du har købt en telefon med et ganske nyt styresystem, og som mangler rigtigt mange andre muligheder til apps, må du nok bevæbne dig med tålmodighed. Humørikon med tunge

Det er nok en lang vej inden udviklere har ambitioner til Windows Marketplace i forhold til Android og Apple Store, desværre.

Min mening.

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)