Home Duo

Mine forældre er lige blevet de heldige ejere af Home duo. Og nu prøver vi at få sat homedisk op og køre og det går ikke så nemt vi har oprettet et TDC login men når vi skriver homedisk i adresse søgefeltet går den bare på goggle og jeg har prøvet at læse nogen tråde for at finde frem til hvad jeg så kunne gøre...

Jeg slukkede for homedisken og ventede 5 min og startede den op igen men løste ikke problemet... så prøvede jeg at skrive 192.168.1.5 i adresse feltet men det hjalp heller ikke....

Så nu er jeg lidt fortabt med hvordan jeg får homedisken installeret og op og køre, troede at dette skulle være en nem installation men så heldig var jeg ikke så håber i kan hjælpe????????

MVH

Lysebjerg

1 Kommentar

Omdømme 4
Hej Lysebjerg

Prøv evt. at afbryde netværkskablet mellem HomeBoxen og HomeDisken og tilslut det igen - evt. ved at tilslutte den en anden port i HomeBoxen. Det kan jo være, at forbindelsen af en eller anden grund har været dårlig.

Prøv derefter at skrive http://192.168.1.5/ i browserens adressefelt. Hvis HomeDisken er tilsluttet korrekt, skulle det meget gerne virke.

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P