hjælp til fast track | YouSee Community

hjælp til fast track

puha... nu giver jeg snart op! Dette må være sidste forsøg inden jeg sælger min mobil...

Jeg har fået en Nokia N8 - som jeg jo så har erfaret ikke er en android [i] Så ingen smart Play App til mig [i]

Men så tænkte jeg at så måtte jeg benytte fast track -men det kan jeg heller ikke få til at virke...

Mit telefonnummer er tilmeldt inden på min side - tror bare jeg ikke har forstået hvordan det virker...

Når jeg eksempelvis henter et musiknummer på play (på pc'en) så trykker jeg på mobillogoet...

Så bliver der straks sendt en licens til min telefon, og jeg kan gemme en fil på computeren... Men jeg kan på ingen måde finde musiknummeret på mobilen... Hvad f... går galt???

Håber virkelig på hjælp...

1 Kommentar

Omdømme 6
Hej,

så fandt du aligevel udaf at skrive et indlægBlinkende humørikon

når du har hentet en nummere med fasttrack ligger nummeret på din computer så jeg vil forslå du ligger dem i en mappe så du ved de er til telefonen.

det har du fundet udaf hvordan du gør, så nu skal du have musiken over på din telefon.

det kan du gøre på fler måder men jeg beskriver den nemmeste.

til din telefon fulgte der et datakabel, det liner det her http://www.nokia.dk/find-produkter/tilbehor/alle-tilbehor/memorykort-og-kabler/kabler/tilslutningskabel-ca-101

det tilslutter du din telefon og din computer.

nu skulle du kunne flytte dine musik filer over på din telefone SD kort. og telefonen vil selv finde musikken og ligge dem i din media afspiller.

undskyld den meget grove vejledning, jeg har selv en android telefon, så jeg kan ikke beskrive i dtalijer hvordan du skal gøre.

Besvar