Hjælp: TDC play PC - afbrydelse/timeout


Er jeg den eneste der oplever en del timeout/afbrydelser ved brug af tdc player/musik ??

 

 

  • forbindelse til tdc player afbrydes.
  • afspilling af 1-2 nr- hvor efter forbindelse afbrydes.
  • ingen forbindelse til http://musik.tdconline.dk
 

Jeg har brugt tdc´s musik tjeneste i en uges tid, er dette et generelt problem eller er der pt. drift forstyrrelser?

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hey Kenneth

der var en en generel driftfejl i søndags. Vi undskylder og holder øje med TDC Play hen over påsken.

DBH

C

Hej TDC,

Jeg oplever også timeout/hakken i numrene på Yousee Playeren, det er både når musikken spiller, samt hvis man spoler i det pågældende nummer, så hakker lyden...

Det virkede fint på en af mine andre PCere indtil jeg lagde windows ind igen og installerede playeren forfra, så hakkede lyden også på denne PC, mener Adobe Air lige er blevet opdateret til ny version - måske dette kan have noget med det at gøre ??....

Jeg mener heller ikke, at have haft problemer med Yousee Play før, så det kan selvfølgelig også have noget med nedbruddet at gøre, men så ville det nok gælde alle installationer ny som gammel ikke sandt ??...

Mvh

RENÈ...

Hej TDC,

Jeg har testet lidt siden jeg skrev det første indlæg, og fundet fejlen på problemet med, at lyden hakker når man lytter til musik / spoler i nummerne...

Problemet ligger i sidste opdatering af Adobe Air til v3.2, jeg hentede versionen før dennne på Adobe´s side: http://airdownload.adobe.com/air/win/download/3.1/AdobeAIRInstaller.exe, og denne virker 100% som før, man kan både spole og lytte til musik uden det hakker...

Jeg ved ikke hvad Adobe har lavet i sidste opdatering af Adobe Air, men det kunne se ud som om, at Yousee Player skal have opdateret noget i koden så det stemmer overens med den nye version af Air....

/RENÈ...

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)