Hjælp min mail-adresse sender spam!

• Deltager
  • 2 kommentarer
Kl.14:56 sendte jeg en mail, og nu meddeler modtageren at han har modtaget denne 8-9 gange med ca 1 times mellemrum. Hvad er galt og hvordan får jeg stoppet dette? Min pc har ikke været tændt eller på nettet i mange timer efter afsendelsen.

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej komp

Der er ikke nogen der har svaret dig, og jeg har heller ikke et løsningsforslag, kun et par suplerende spørgsmål.

Er det kun sket til den ene person? og er det kun sket en gang? Hvis svaret er et ja, kan det være en fejl, der forsvinder igen af sig selv.

Bruger du webmail eler et postpogram på din pc?

Hej og mange tak for din hjælp!

Ja det er kun til den ene mail-adresse at der fremkommer spam, som vedkommende har modtaget  7-8 gange.

Jeg bruger Windows Mail som postprogram.

Jeg håber også at det stopper af sig selv!

Tak for hjælpen

komp

Omdømme 1
Glad humørikon

Skriv gerne igen, hvis det ikke stopper.

Du kunne evt. bede den person om at kontrolere sin opsætning, hvis vedkommende også har et postpogram på sin pc.

I egenskaber er der et faneblad, hvorpå der står at meddelelser kan slettes efter hentning eller efter et par dage. Hvis vedkommende ikke har sat sit postpogram til at slette mail efter hentning, kunne det måske være grunden.

Redigeret tilført:
Uaktuelt skilt er fjernet.

Forklaring på at gemme eller ikke gemme en kopi på tdc's server:
Åben din mailklient.
Du skal finde egenskaberne for din konto.
På et af fanebladene står der "Avanceret"

Nederst står der "Levering"

Hvis du vil gemme meddelelser på tdcs server, efter din mailklient har hentet dine mail, skal der være markering ud for "Gem meddelese på server efter hentning af meddelelser". Du kan også vælge hvor længe de skal gemmes.

Fjern eventuelle markeringer, hvis du ikke vil opbevare mails på webmail.

Hjælper dette ikke, vil jeg bede dig om at oprette en ny tråd, da dette er en af ældre dato.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)