Hjælp mig væk fra TDC!

Jeg er netop igang med at flygte med lynets hast tilbage til mit gamle selskab telmore, efter 3 måneder I HELVEDE med ALT for dyre regninger fra TDC. Nu er mit sim kort så blevet låst af dem efter jeg har været uden en virkbar telefon over en uge. Endelig modtager man så sit nye simkort, og så kan det ikke bruges fordi TDC har låst mit netværk kun til dem aaaaaaaaaaaaaargggggggggggggggggggggg!

Hvordan får jeg dem hurtigst muligt til at give mig den kode der kan låse det op så jeg kan komme væk i en fart???? Hjæææææææææææææææææææææææææææææææælp!

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej

Ved at ringe til TDC.

Omdømme 6
Hej Katrhrine111111

Det lyder da trælst, du føler du har betalt mere end rimeligt. Vi har heldigvis stadig lov til at vælge frit, hvor vi vil have vores ting. Så god fornøjelse med dit nye teleselskab  Glad humørikon

Der er dog én ting jeg studser ved, når jeg læser dit indlæg. TDC har ikke en "straffe" mulighed overfor kunder som vil opsige.  Så når du skriver " Endelig modtager man så sit nye simkort, og så kan det ikke bruges fordi TDC har låst mit netværk kun til dem ", så tror jeg at du har misforstået det. Hvis jeg læser det du skriver korrekt, mener du, at TDC har låst simkortet, sådan at det "kun" kan logge på TDC netværk og ikke TeleNord, Telia eller 3? Hvis det er det du mener, så har du ret!

Men det er sådan det er. TDC sim kort, virker til TDC net. Telia sim kort, virker til Telia net. Du kan ind i mellem opleve, hvis du har et andet teleselskab, specielt de mindre teleselskaber, som ikke har eget net, at du "roamer" ind på forskellige netværk. Og derfor også kan vælge at der ikke skal vælges automatisk, men et bestemt netværk. Hvis du forsøger at vælge et bestemt netværk, med et sim kort fra teleselskaberne med eget net, vil du oftest blive afvist. Undtaget i udlandet.

TDC kan ikke give adgang til Telia net. Eller andre net, for den sags skyld. Det kræver at man laver aftaler imellem udbyderne. Dette er ikke nødvendigt for TDC, idet vi har et fuldt udbygget net, som dækker i stort set hele danmark. Det er i øvrigt andre priser, når man "roamer ind på gæstenetværk".

Så ingen straffeaktion imod dig, fordi du har opsagt. Det er du heldigvis fri til. Du har blot fået et ganske almindeligt sim kort fra TDC, som virker på TDC' netværk

God fornøjelse fremover

Hilsen

Besvar