HJÆLP! jeg har outlook2003!! | YouSee Community
Svar

HJÆLP! jeg har outlook2003!!

HJÆLP! jeg har outlook2003!! (stik den) og har prøvet ALT, men min mail virker stadig ikke. Kan ikke finde hjælp til denne outlook, men kun til 2007, 10 og ekspress..... På forhånd tak!!!

icon

Bedste svar af Miklene 14 december 2011, 20:40

Meget glad humørikonMeget glad humørikonHov holdt stop!!!!! DET VIRKER!!!!!!  havde da lige lavet en fejl 40.....havde ikke fået trykket ok, da jeg havde ændret porten!!!  KANON du er da bare dette forums gudinde!!!!

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!Meget glad humørikonMeget glad humørikonMeget glad humørikon

He he - men nu ved jeg da så sandelig hvor jeg skal henvende mig næste gang!! endnu engang tak!

KÆMPE knus!!

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Miklene

Hvis du har prøvet alt, er der ikke mere du kan gøre! Blinkende humørikon

Nej - jeg driller!

Du har glemt at skrive hvilken fejl dit program laver og hvad betyder det, når du skriver "alt"?

Trist humørikonHar nu prøvet et par dage mere...... nu beder den om et password og når jeg læser om hvilket password det skulle være, står der under hjælp, at jeg skulle ha modtaget det da jeg registrerede mig via nettet. det gjorde jeg så bare ikke men via telefonen til den sælger der ringede til mig.....så jeg har ikke noget password til serveren????!!!!

Har oprettet en mail via TDC for at se om jeg kunne bruge det password men nej. Trist mand Håber virkelig du kan hjælpe - er sgu ved at være lidt desperat.

Hilsen Margit

Omdømme 1
Hej Margit

Jeg giver dig ret - jeg forstår heller ikke hvorfor det ike kan laves på en smartere måde.

Vi tager lige lidt af gangen.

Du skriver at du har oprettet en mailadresse hos TDC. Har du tilknyttet den mailadresse til dit abonnement?

På denne side kan du læse hvordan du skal. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23525

Du skal springe ned til disse linier:

1. Log ind med dit TDC Login (samme som her til forum) på mail.tdc.dk

Når din mailadresse er tilknyttet kommer du ind til din webmail.

Skriv venligst når eller hvis  du har adgang til din webmail.

Hej Maja.

Jeg har oprettet en webmail via  tdc - men det er min oprindelige mail jeg gerne vil ha til at fungere, da den er tilkoblet mit job..... :-(

Omdømme 1
Hej Miklene

Det bliver vist lidt for avangeret for mig til at jeg kan vejlede dig på den rigtige måde. 

Det jeg ny skriver, skriver jeg med forbehold.

Jeg er ansat i en kommune, og der har jeg en mailadresse, som jeg benytter på en af kommunens pc.er.

Den mailadresse kan jeg ikke oprette en konto på på min private computer. Når jeg sidder ved min private pc, kan jeg dog godt gå på min arbejdspc og dermed se min email-konto.

Jeg åbner min browser, og logger på kommunens server. Taster mit arbejds-brugernavn og min arbejds-adgangskode på login-siden. Derefter skal jeg køre/starte et program, hvor kommunen kan se at jeg på min maskine har sikkerhedsprogrammer og andre sikkerhedsindstillinger. Når det program har skannet min pc, kommer jeg ind på kommunens pc og der kan jeg så åbne kommunens Outlook-program.

Derfor - hvis du er ansat i en kommune, tvivler jeg på at du kan oprette din arbejdsmail på din pc, som en konto. Hvis du er ansat i en virksomhed, tvivler jeg også på at du kan oprette en konto på din private computer.

Kan jeg få dig til at skrive domænenavnet på din mail, så vil det være lidt nemmere at vejlede dig.

Du skal huske at camoflere din mail. Jeg har denne mail xxxxxx@webspeed.dk. Som du kan se har jeg sat krydser og bagefter @ står Yousee's domænenavn.

Andre brugere er meget velkomne til at komme med gode råd.

Hej Maja.

1000 tak fordi du gider bruge tid på mig!!  min mail er ikke på den måde arbejdsrelateret. det er en adresse jeg selv har oprettet i forbindelse med et firma - så er der kunder der skal ha fat i mig, er det via denne mail. (og nej.....det er ikke et IT firma!!! Meget glad humørikon) jeg (tror) jeg har den via Scandiaweb, da det også er der jeg har min hjemmeside...???!!! men ved du hvad det er for et password de beder om, når man nu ikke har oprettet sig via nettet???

TAK!!

Omdømme 1
Glad humørikon - Selv tak

Så kan du oprette en konto i dit Outlook-program.

Jeg har fundet en support side for Skandiaweb, hvor du kan se opsætningen til dit outlook-program.

Hvilket brugernavn og kode du skal bruge ved jeg ikke, men prøv i første omgang, dem du bruger når du logger på din hjemmeside.

http://www.skandiaweb.dk/support/e-mail-opsaetning

Virker det ikke, er du nød til at kontakte skandiaweb, for at få hjælp til brugernavn og kode.

support(a)skandiaweb.dk eller ringe på 44521900.

Håber det må lykkes for dig. Hvis du nogensinde vil skifte host, kan jeg varm anbefale http://www.one.com/da/.  Det virker og det er billigt. Jeg har lige fået at vide, at det koster ca. 5000 for ca. 1000 sider hos skadiaweb. Jeg har min hjemmeside for  ca. 11,25 kr om måneden, og ubegrænset med sider. Overvej lige om det kan betale sig, at være der, hvor du er, eller om du skal flytte.

Overrasket humørikonHold k.... hvor er du go'!!!  den version har slet ikke strejfet mig!! troede kun det skulle være via TDC!!!!  prøver i aften, når jeg er kommet hjem. TÆNK hvis det funker!!!  Meget glad humørikon men tror ikke jeg finder det billigere - jeg gi'r 0,- Blinkende humørikon

Vi skrives - og foreløbig mange tak!!!!

Omdømme 1
0 kr. Det må siges at være en god pris,Overrasket humørikon så længe der ikke er restiktioner i form af begrænsede sider og begrænsede antal billeder samt begrænset kapasitet. Humørikon med tunge

Spændt på om det lykkes.

Trist humørikonØv - det virkede ikke. Havde faktisk prøvet den version én gang, kunne jeg se da jeg kom hjem og gik i gang. når jeg gør det på den måde kan jeg sende men ikke modtage. Trist humørikon

Den sender fejlmeddelelse (0x800CCC0E)der kunne ikke oprettes forbindels til serveren. kontakt internetudbyderen........   "ded er jo håbløst".... Humørikon med tunge

Omdømme 1
Hej igen

jo jo det går fremad - og det skal nok lykkes. Er du helt sikker på at der ikke er skrevet komma der hvor der skulle skrives et punktum? Gennemgå lige opsætningen en gang til.

Jeg har en formodning om hvad der kan være galt, men jeg er absolut ikke sikker. Det kan være TDC der har blokeret dit domænenavn, men jeg kunne godt tænke mig at få det be- eller afkræftet af en anden bruger der ved mere end mig. Vent lidt med at ringe til TDC. Det kan jo være jeg tager fejl.
@Alle

Er der en nørd der er online? Miklene og jeg trænger til lidt hjælp.

Ok - får lige en til at kigge med, så jeg ikke overser noget.

Meget glad humørikonMeget glad humørikonHov holdt stop!!!!! DET VIRKER!!!!!!  havde da lige lavet en fejl 40.....havde ikke fået trykket ok, da jeg havde ændret porten!!!  KANON du er da bare dette forums gudinde!!!!

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!Meget glad humørikonMeget glad humørikonMeget glad humørikon

He he - men nu ved jeg da så sandelig hvor jeg skal henvende mig næste gang!! endnu engang tak!

KÆMPE knus!!

Omdømme 1
Mig en fornøjelse.Meget glad humørikon

Glædelig jul

Besvar