Hjælp.... jeg har fået ny pc og hvordan i alverden får jeg så min mail adresse over ???

• 0 kommentarer
[i]

5 Kommentarer

Hej Blus.

Tak fordi du valgte at stille dit spørgsmål på TDC's kunde-til-kunde forum.

Ud fra hvad du skriver, læser jeg at du nu har fået ny pc, og derfor skal have opsat eksempelvis Outlook Express sådan så du kan modtage mails på din pc igen ?

Er dette tilfældet skal du kunne huske 2 ting.

1). Din mailadresse.

2). Dit kodeord til mailadressen.

Kan du ikke huske dit kodeord til mailadressen, skal du ringe til vores Hotline 80 80 80 47 og få tilsendt et nyt.

Herefter kan du bruge én af følgende 2 metoder.

1). TDC Mailsupport - www.tdc.dk/4444  - Dette er et program udviklet til opsætning og reparation af mailadresser. Følg guiden på siden stille og roligt, og så skulle det gerne komme op at køre som du kender det, igen.

2). Hvis du er lidt mere teknisk anlagt, og gerne vil prøve at sætte din mailklient op selv, kan du via nedenstående link, finde guides til de forskellige mailklienter;

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=12370

Håber du finder ud af det, skulle du have spørgsmål eller løbe ind i et problem, skriver du selfølgelig bare her igen.

Venlig Hilsen.

Tak for det. Selvfølgelig kan jeg hellere ikke finde mit pasword, så jeg tror lige jeg i min frokostpause skal ringe til TDC og få et nyt tilsendt.

Tak for hjælpen.

Hej Blus.

Det var så lidt.

Som jeg nævnte i mit tidligere indlæg, vender du bare tilbage hertil i tilfælde af spørgsmål eller problemer med opsætningen af mailen, så kigger vi på det.

Venlig Hilsen.

kan ikke hente post, brugernavn eller adgangskode til "TDC"  er forkert.

Omdømme 1
Hej BOP

Indtil Kian får udsovet Blinkende humørikon suplerer jeg lige med en lille oplysning:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Prøv med Den email-adresse  som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password.  Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail http://mail.tdc.dk/ og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som her til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til din postklient. 

Held og lykke med din nye pc Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P