Hjælp !!!!!

Hej hos TDC eller andre der kan hjælpe mig!

Jeg har pludselig fået ændret min mailadresse, og alle spørger om jeg har fået ny mail.

NEJ det har jeg ikke hvad er der sket ???

Når folk sender mail til mig får de den retur med besked om ukendt og adressen ER også forkert.

Offentlige og alm. medier kan godt komme igennem på min gamle (altså min RIGTIGE)

S.U. udbedes hurtigt, jeg venter en del svar, som ikke er kommet igennem (kan jeg regne ud)

Venlig hilsen

Judy Ottesen

rigtig mail: xxxx@privat.tle.dk (fejl mail: xxxx@mail.tele.dk ????)

Hej JudyOtt

Jeg har anonymiseret nogle oplysninger i mail adresser, i dette indlæg. For din sikkerhed skyld. Du er velkommen til at have dine email adresser så andre brugere kan se dem, inde på din profil. Så er det KUN tilmeldte brugere som kan se dem. Når du lægger email adresse i et offentlig indlæg, giver du den nærmest ud til hele verdenen. Når du lægger den i din profil, skal man selv være bruger på forum, for at se den.

Hilsen

Patrick

1 Kommentar

Omdømme 5
Hej,

midmindre du hedder Tommy Lillelund, som er ejer af domænet tle.dk, vil jeg garentere dig at den mail du skriver er rigtig ikke er rigtig, hvis du er Tommy Lillelund skal du kontakte dit webhotel, ellers skal du fortælle folk at du har givet den forkerte mail ud og rette det i opsetningen på dit mail program.

hvis du mener, et den rigtige mail adresse er xxxx@privat.tele.dk vil jeg også sige at det er forkert da langt de fleste TDC mail adresser hedder xxx@privat.dk, men jeg vil ikke sige at det er umuligt at din mail hedder xxxx@privat.tele.dk da TDC også domænet Tele.dk.

håber det hjælper.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P