Hej.
Jeg har massive problemer på selvbetjening.
Jeg har bredbåndstelefoni FriWeekend, hertil hører automatisk tre services "Vis nummer, banke på, voicemail/viderestilling"
Banke på virker imidlertid ikke, og ved tryk på "redigér indstillinger" bliver jeg mødt af følgende skærmbillede:
http://imgur.com/kEKnX
ved indtastning af oplysninger siger den, at telefonnummeret allerede er registreret korrekt, men jeg kan alligevel ikke tilgå indstillingerne og efter login/logud virker det stadigt ikke.
Under voicemail står endvidere "TDC's systemer opdateres" - dette står der med jævne mellemrum i op til flere uger ad gangen, og det er lidt irriterende.
- Er dette noget man kender til hos TDC?
Bedste svar af Nyuu
Jeg synes bestemt du skal ringe og fejlmelde dine ekstraservice hos Hotline på 80808047.
Det er ekstraservice du betaler for og som stadig sælges til bredbånstelefoni, så selvfølgelig skal de virke.
En forklaring om at et solgt produkt ikke virker og heller ikke har gjort det i lang tid, kan ikke bruges til noget. Det må desværre have været en medarbejder som ikke helt har været klar over hvad han snakkede om
Se original
Det er ekstraservice du betaler for og som stadig sælges til bredbånstelefoni, så selvfølgelig skal de virke.
En forklaring om at et solgt produkt ikke virker og heller ikke har gjort det i lang tid, kan ikke bruges til noget. Det må desværre have været en medarbejder som ikke helt har været klar over hvad han snakkede om