hent musik til mobilen

Hej

Der er vel ikke nogle der kunne forklar mig hvordan jeg ligger musik ned fra tdc play på pc til mobilen?? den knap hvor der stå køb til mobilen er grå, og der sker ikke noget når jeg trykker på den

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hey tinadp

Se i loginboksen: står der 'Du har aktiveret TDC Play (mobil) - hvis ikke skal du klikke på linket til fast track i loginboksen (efter login)

Der er et andet udfald: der er enkelte udgivelser som ikke er til enkelt downloads og ikonerne vil derfor være grå.

DBH

C

Hej, jeg har samme problem: knappen "hent til mobil" er grå og inaktiv. I login feltet står der "Du har aktiveret TDC Play (Web og mobil)", så jeg skulle vel have adgang via begge, eller hur?

Omdømme 4
hey JK_DK

Der er 2 former for fast track. Hvis du har en smartphone har du adgang til musikken via TDC Play på Mit TDC. Derfor har du som udgangpunkt ikke mulighed for at downloade via TDC Play web. Der er også rigtig mange smartphone som ikke kan bruge disse mobilfiler. Du kan se på tdc.dk/musikmobil om din mobil er understøttet.

Endeligt kan det være at udgivelsen ikke er frigivet til mobildownload. Så har du dette problem på alle albums?

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)