Hej TDC

Hej alle TDC'ere herinde, nu har jeg skrevet til jeres mail kontakt tre gange uden at få svar så nu prøver jeg her istedet. Jeg har opsagt mit nummer xxxxxxx og har ikke fået bekræftelse på det, andet end mundligt den 14. maj da jeg nødtvungent måtte ringe til jer.

Selvom jeg bad om at bekræftelsen skulle gensendes til mig har jeg stadig ikke modtaget den endnu.

Jeg er selv tidligere TDC'er, men syntes ikke jeg vil forstyrre tidligere kolleger med en sådan bagatel på privat telefon eller FB når nu det kan/burde kunne klares på mail.

Please anyone, send bekræftelsen til min adresse eller min mail der er tilknyttet selvbetjening.

Har fjernet telefon nummer fra indlæg & navn fra overskrift! /Patrick, forum administrator.

11 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

UNdskyld jeg måske taler med store ord.

Når du  selv er tidliger TDC'er så skulle du vil også kunne kænde forskæld på TDCs kunde til Kunde forum, og TDC Kundeservice.

Dette er TDC Forum, det er ikke her du skal komme med sådanne andmodnnger. da langt de fleste af os er TDC Kunder og TDC ansatte der bruger sin fritid på forum.

derfor vlle det også være umuligt for os at hjælpe dig,

desvære er den eneste måde at opsige dit abonnement på at Ringe til kundeservice, men det er en anden lidt lang historie tror jeg, entlg kender jeg den ikke, men jeg tror den er lang og kompliceret.

jeg vil nu jeg har fat i dig også lige fortælle at du IKKE må ligge dit telefon nr på TDC forum, det er af 2 grunde for at beskytte dig, og for at holde bots og crowlere væk fra forum, så jeg vil forslå at du kontakter en MOderator eller Adminstartor og får dem til at fjærne det.

Var nød til også at fjerne navn fra overskrift på dette indlæg, idet det kommer med ned i ethvert svar der laves på den oprindelige overskrift Gal humørikon
Men vil understrege, at miala1 har fuldstændig ret og han sparede mig for at skrive dette til trådstarteren. Også derfor jeg har klikket på "syntes godt om" i miela1' indlæg!
/Patrick, forum Administrator...

Hej igen

Når nu ingen kan hjælpe mig på kundeservice og der ikke svares på mine mails bliver jeg jo nødt til at række ud et andet sted. Forum er før blevet brugt til at få hjælp af ansatte når de har mulighed.

Alternativet er vel at skrive en klage eller opsige alt fordi man bliver stiktosset...

Nummeret er (vist nok) opsagt, eller det er det jeg prøver på så det gør ikke noget nummeret ligger ude på nettet. MBB der ikke kan ringes til.

Omdømme 1

janiepihl skrev:Alternativet er vel at skrive en klage eller opsige alt fordi man bliver stiktosset...

............ så det gør ikke noget nummeret ligger ude på nettet. MBB der ikke kan ringes til.

Jeg forstår godt du er stiktosset, men det kan vi kunder jo stadigvæk ikke gøre ret meget ved. og uanset om dit nummer er aktiv eller ej, så ændrer det ikke ved den kensgerning, at forum forsøger at holde bots og crowlere væk fra forum, nøjagtig som Miela1 har fortalt dig.

Ja der er tdc-ansatte der har gået ind og hjulpet enkelte brugere, men det er også kun enkelte brugere ud af rigtig mange der har problemer. Da det i dit tilfælde drejer sig om en opsigelse af abbonement, må det betraktes som en yders vigtig detalje at den rigtige afdeling i TDC kommer til kenskab med din opsigelse, og det er ikke i dette kundeforum. Desværre. Hvad betyder MBB? Kan ikke finde det i sms-sprog-forkortelser.

MBB er mobilt bredbånd

Er jo netop heller ikke stiktosset, har bare prøvet de andre kontaktveje uden hjælp så der er dette eller facebook, og det er måske lige offentligt nok.

De skulle gerne være kendt med opsigelsen, jeg forsøger bare at få nogen til at gensende bekræftelsen da den ikke er modtaget, hvis nogen TDC'er da ser dette på et tidspunkt.

Det var ikke for at starte en diskution eller længerevarende tråd dette blev skrevet, det var kun som sidste instans, men bliver tråden ved meget længere kan det jo være der kommer en TDC'er forbi hurtigere af ren nysgerrighed Blinkende humørikon Blinkende humørikon

Omdømme 1
hehe - ja det er jo tydelligt at jeg ikke har MBB. Blinkende humørikon

Se nu giver jeg dig lidt ros for dit sidste indlæg for din sidste humuristske sætning, så bliver din tråd fremhævet på forsiden af forum, men jeg tror ikke du skal regne med det hjælper. Meget glad humørikon  

Omdømme 1
Prøv lige at læse denne tråd Glad humørikon

/t5/Bredb%C3%A5nd/Mail-mobilt-bredb%C3%A5nd/m-p/74585#M10771

Den er læst, men ikke relevant i mit tilfælde Blinkende humørikon

Omdømme 4
Badge
Jeg troede MBB var Medarbejder Bredbånd.

Der er noget med, at TDC kun modtager opsigelser via telefon, så du må nok gribe knoglen og ringe til dem

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Mvh

Kim

Jamen jeg er klar over at opsigelser klares telefonisk, det er slet ikke det det drejer sig om.

Det drejer sig om den bekræftelse, eller mangel på samme, som man skal modtage jeg ikke har fået, og derved mit bevis på opsigelsen så jeg ikke skal betale for det længere...

Nu er det klaret idag, efter mail fra TDC (endelig) at de er meget kede af den lange ventetid og mangel på svar på mine mails (fire stk) kunne jeg ringe på et bestemt nummer og komme direkte til en medarbejder.

Det gjorde jeg så og kom så til en medarbejder der ikke kunne hjælpe!!! men som kunne oplyse det vist nok ikke var opsagt, og så alligevel at det var opsagt til 4/6.

Efter jeg meget intenst i fem minutter forsøgte og få ham til at sende denne bekræftelse på mail og hans intense forsøg på at forklare mig at han ikke kunne sende den på mail, sendte han mig til alletiders mand i mobilafdelingen (yeah) Andy som klarede skærene på to minutter...

Nu har jeg set denne bekræftelse med mine egne øjne og jeg ved nu hvilken dato den ER opsagt (det var IKKE 4/6) og ved nu at jeg ikke skal bekymre mig mere om det.

Tak Andy, tak TDC, hej Onfone Blinkende humørikon

Omdømme 1
Hej Janie

Du er sørme da også lidt uheldig i dine formuleringer.

En forhenværende tdc-ansat der "reklamerer" for en anden internet udbyder, tror jeg faktisk ikke er en god ide i dette forom. Overrasket humørikon

Patrick har skrevet omkring censur på Forum i denne tråd.

Der reageres fra moderators side på indlæg i disse tilfælde:

- Hvis indlægget reklamerer for egen hjemmeside eller TDC's konkurrenter.

Jamen så tak for mig, den kan bare censureres Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P