hdcp authentication failed. Fejl(h1014)

Lige pludselig får man denne besked. Hdmi virker ikke mere fra det ene øjeblik til det andet.

Fedt at bruge scartkabel..

Nogen der ved hvad denne fejl betyder og hvad jeg evt. kan gøre for at rette den?

Ligger ikke lige inde med et nyt kabel og og ser ikke nogen grund til at købe et nyt hvis det ikke er det der er

problemet.

2 Kommentarer

Hej Martin,

Jeg har lige haft kontakt med en af vores tv teknikere, det er selvfølgelig svært at komme med et konkret svar, da jeg ikke kender dit tv, eller ved hvilken af vores tv bokse du har (om den er opdateret osv.) Men det syntes jeg da at vi skal undersøge.

Kan jeg ikke få dig til at sende en mail til kundeforum@tdc.dk med så mange detajler om dit udstyr som muligt, gerne henvis til denne tråd, og selvfølgelig et kontakt nummer og din adresse så vi kan finde dig i vores system.

Hilsen Per.

Til info virker det igen. Opdaterede boksen igen dagen efter, satte alle kabler i og tændte for tv og boks.

Der skete absolut intet, bare sort skærm på den av-kanal der altid har været brugt og som også viste fejlmeddelelsen dagen før. Det viser sig at jeg nu skal bruge en anden av-kanal end vanligt. Super mystisk det hele men det virker korrekt og har gjort det lige siden.

Skal lige siges at jeg selvfølgelig prøvede samtlige av-kanaler den aften fejlen opstodGlad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)