hastighedsforøgelse op til 20 MB - hometrio

Vi er stilliet en .............. i udsigt - ved nogen hvordan det går med dette. ????

Jeg har pt. 8 MB !!

8 Kommentarer

Jeg venter også spændt på de 20 MB.

Kunne godt bruge lidt mere power bl.a. til at kunne optage TV udsendelser samtidig med at jeg ser en anden kanal, det kan man ikke når man har en HD pakke og kun 10 MB så lukker TDC for den mulighed!!!

Hvem der bare kunne skifte til waoo, de har 30/30 MB til bedre priser. 

Jeg havde en 10 mbit linje med home trio, og efter at havde ringet ind til tdc, fik jeg den opgraderet gratis til 20 mbit. Det krævede blot at jeg fik en vdsl modem boks tilsendt istedet for min gamle adsl, og sendte den gamle retur.

Normalt skal man selv holde øje med den slags tilbud, og når man så finder ud af at man kan blive opgraderet, skal man bede om at blive det. TDC gør det som regel ikke automatisk.

Så min løsning til jer er at prøve at ringe til TDC og spørge om i kan få 20 mbit opgraderingen, hvis i kan så skulle der ikke gå så lang tid før i får vdsl boksen og en tekniker kobler jer over på det udstyr der kan levere de 20 mbit.

HOPLA og så stryger det der ud af, hvis jeres tlf ledning ellers kan levere båndbrede nok. Her hos mig ligger jeg på omkring 19 mbit hvis der ikke vises tv samtidigt. Hvis der ses tv er jeg nede på omkring 15 mbit, og hvis der optages og ses tv på en anden kanal samtidigt, ja så er vi nede på omkring 10-11 mbit.

Hvis jeg havde HD tv og ser en kanal og optager en anden samtidigt, ville download nok ryge ned på omkring 6-8 mbit vil jeg tro. Man det afhænger meget af hvor god din tlf linje er.

Held og lykke med at få fart på jeres bredbånd.

Det er for øvrigt flere måneder siden jeg fik den opgradering......

tak for din udmelding ......

venlig hilsen, Peter.

Velbekomme, det var da så lidt. Vi med TDC må jo hjælpe hinanden, der er ikke andre der gør det.Meget glad humørikon

Hehe, så sandt som det er sagt, men nogle af de ventetider de ligger inde med, så er det sku næsten lige så hurtigt at skrive her og vente på svar. Glad humørikon

"Hvem der bare kunne skifte til waoo, de har 30/30 MB til bedre priser. "

Ja, ville være super fedt, de har sku nogle forbindelser der sparker røv!

Hejsa

Jeg er enig i, at TDC nogle gange ikke rider samme dag som de sadler, men efter at have læst denne tråd ringede jeg til kundeservice. Jeg tror det var den 7/9. Den 8/9 fik jeg bekræftelse (pr. email) på min bestilling og fredag den 9/9 fik jeg en HomeBox med pakkeposten.

Selve opgraderingen af forbindelse skete i onsdags den 14/9 og nu kører jeg med en hastighed på over 15Mbit Glad humørikon

Så hvis man selv griber telefonen og ringer til TDC vil jeg tro, at man har en opgradering af hastigheden på plads indenfor et par uger. Det er selvfølgelig under forudsætning af, at man kan få en højere hastighed, der hvor man bor.

Personligt ville jeg også hellere have Waoo, men det kan jeg desværre ikke... endnu.

Jeg prøve jo glad og fro at gøre som jer at kontakte TDC. Det tog mindre end 2 minutter for at konstatere at der endnu ikke var mulighed for at få min hastighed sat op. Hvornår det ville ske, var der heller ikke noget information om.

Så jeg er da lidt ærgerlig over ikke at have købt huset 200 m længere mod øst, for der er det gl. Dong fibernet gravet ned, så de kan få  waoo.

Jeg ved at vi har div. kabelføringer i jorden og samleboxe som nemt kan føre fiber frem, men det er jo TDC. 

Jeg forbander den dag da TDC blev solgt med nettet, det var en utrolig dårlig beslutning.  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)