Hastighed på bredbånd

Jeg ligger langt fra centralen og kan iflg. Jeres teknikere ikke opnå¨max. hastighed som Home Duo tilbyder.

? Hvorfor kan det fungerer i flere døgn med max hastighed for senere at miste signalet fra TDC i det næste døgn ?

1 Kommentar

Omdømme 5
Hej,

der kan sikkert være mange forklaringer på det, en af dem kan du finde i din gamle fysik bog.

når du sender strøm igennem en ledning, sker der et energi tab, noget af energien bliver omdannet fra elektrisk eneragi til elektromagnetisk energi, det skaber et EM feldt(det er det du kan mærke hvis du går under højspændings ledninger) det kan forstyre det signal der bliver sendt igennem din ledning, og der ved gøre at du ikke kan op nå en høj hastighed, det er der for man siger at skal du have alle 20 megabit må du ikke bo mere end 2 kilometer væk fra nærmeste central.

du kan opnå en lidene efekt ved at sette ex din vaskemaskine til med en alt for tynd ledning, efter noget tid vil du opdage at din vaske maskine ikke længere kan køre, det er for pga. den overskydene energi som ikke kan omdannes til et em feldt og bliver til varme(termo energi) det har brændt din ledning over. (det er det din brød rister udnytter)

jeg ved ikke om det er det, det skyldes i dit tilfælde, men det er en mulighed, typisk vil det være individuelle forhold der gør at sådanne ting sker, men jeg vil sige at hvis din forbindelse er blevet sat ned til ikke at køre så hurtig, er der sikkert en grund, og det kunne jo være at TDC har målt forstyrlser på din linje.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)