Efter omlægningen forsvandt vores digitale TV2 kanal.
Lavede derfor en autosøgning efter alle kanaler.
Søgningen fandt 26 analoge kanaler.
Men søgningen fandt INGEN digitale kanaler.
Er der andre der har oplevet lignende ?
Har Fuldpakke på kabel-tv.
TV er et Samsung UE46D 8005YU
Mvh, Hans.
Køge
Sidder med samme problem, har nogen kanaler, en del mangler og flere af dem hedder nu bare "udg" på kanal listen.
Vh
Camilla // Vordingborg
Vh
Camilla // Vordingborg
Hej
Vi har nøjagtig samme problem hos os i Nykøbing F......
Efter at have opdateret vores kanaler, kan vi blandt andet ikke se 3+ og canal9,
selv om vi har fuldpakke og inden i dag sagtens kunne se begge kanaler..... :(
/Thomas
Vi har nøjagtig samme problem hos os i Nykøbing F......
Efter at have opdateret vores kanaler, kan vi blandt andet ikke se 3+ og canal9,
selv om vi har fuldpakke og inden i dag sagtens kunne se begge kanaler..... :(
/Thomas
hrandgaa skrev:Har også et Samsung TV, men ikke samme model. Når jeg skal søge, kan jeg selv vælge om jeg vil ha analoge eller digitale kanaler. Kan også vælge begge dele. Husk du skal søge på net-ID 100.
Efter omlægningen forsvandt vores digitale TV2 kanal.
Lavede derfor en autosøgning efter alle kanaler.
Søgningen fandt 26 analoge kanaler.
Men søgningen fandt INGEN digitale kanaler.
Er der andre der har oplevet lignende ?
Har Fuldpakke på kabel-tv.
TV er et Samsung UE46D 8005YU
Mvh, Hans.
Køge
Sidder også i Nykøbing og har mistet C9, tv3+ og 6'ern og et par andre fra "tillægspakke". Det ca 50/50 der forsvundet hos mig.
Hej Jørn,
Tak for tilbagemelding.
Har prøvet både net-id 100 og 111 med samme resultat: 26 analoge kanaler og ingen digitale
Hvis jeg vælger at søge KUN på digitale kanaler, sluttes søgningen efter ca 10 sekunder
Tak for tilbagemelding.
Har prøvet både net-id 100 og 111 med samme resultat: 26 analoge kanaler og ingen digitale
Hvis jeg vælger at søge KUN på digitale kanaler, sluttes søgningen efter ca 10 sekunder
Hej alle
Jeg har her til morgen foretaget en ny komplet søgning efter såvel digitale som analoge kanaler
og stik imod YouSee's udmelding om, at der er fjernet 3 analoge kanaler, så der kun er 23 tilbage,
finder jeg - ligesom i går - stadig 26 analoge kanaler.....
Jeg har naturligvis søgt under netværks-id 100 og er normalt "skarp" til denne type opgaver, hvorfor
det undrer mig, at jeg fortsat ikke kan se adskillige digitale kanaler i min fuldpakke.
Til alt held ved jeg, at der er en hel del personer i Nykøbing F, som har samme kanal-problemer, som jeg.
Kan kun håbe på, at der er tale om en fejl i YouSee's omlægning - og at denne løses a.s.a.p.
/Thomas
Jeg har her til morgen foretaget en ny komplet søgning efter såvel digitale som analoge kanaler
og stik imod YouSee's udmelding om, at der er fjernet 3 analoge kanaler, så der kun er 23 tilbage,
finder jeg - ligesom i går - stadig 26 analoge kanaler.....
Jeg har naturligvis søgt under netværks-id 100 og er normalt "skarp" til denne type opgaver, hvorfor
det undrer mig, at jeg fortsat ikke kan se adskillige digitale kanaler i min fuldpakke.
Til alt held ved jeg, at der er en hel del personer i Nykøbing F, som har samme kanal-problemer, som jeg.
Kan kun håbe på, at der er tale om en fejl i YouSee's omlægning - og at denne løses a.s.a.p.
/Thomas
........for lige at runde ovenstående indlæg af, har jeg lige haft ringet til YouSee......
En automatisk stemme fortæller i deres telefonsystem, at der er fejl i kanalomlægningen flere steder
på Sjælland og Lolland-Falster. YouSee forventer, at problemerne løses i løbet af dagen i dag.
Så om alt går vel, har vi alle vores kanaler tilbage senere i dag.
/Thomas
En automatisk stemme fortæller i deres telefonsystem, at der er fejl i kanalomlægningen flere steder
på Sjælland og Lolland-Falster. YouSee forventer, at problemerne løses i løbet af dagen i dag.
Så om alt går vel, har vi alle vores kanaler tilbage senere i dag.
/Thomas
Tak for update, skulle lige til at ringe selv men tænkte jeg ville tjekke her først.
hrandgaa skrev:Har prøvet både net-id 100 og 111 med samme resultat: 26 analoge kanaler og ingen digitaleHar du set Kevins tråd? Måske er der noget der du kan bruge:
Hvis jeg vælger at søge KUN på digitale kanaler, sluttes søgningen efter ca 10 sekunder
http://forum.yousee.dk/t5/TV/Mangler-du-tv-kanaler-efter-2-december-2014/m-p/738#M119
Hej Maja,
Tror lige at vi har talt i telefonen, hvor du rådede mig til:
Mvh, Hans.
Tror lige at vi har talt i telefonen, hvor du rådede mig til:
- at checke om National Geographic var at finde på de analoge kanaler, hvilket den IKKE er !
- at tale med Samsung support på tlf 7070 1970. Der kommer jeg heller ikke så langt, da de kræver serie nummer på fjernsynet for at kunne hjælpe. Jeg var desværre ikke forudseende nok til at medbringe dette på arbejde, da jeg ikke forestillede mig at skulle bruge det :-/
Mvh, Hans.
Efter at have lavet en fuld scanning af kanaler her til aften kan jeg medele at jeg NU får alle kanaler (både analoge, digitale, radio) på mit Samsung TV.
INTET er ændret fra min side fra igår, så det var i hvert fald ikke Samsung TVet der var kilden til fejlen !
Ved ikke hvad I har gjort, men det virker nu.
Tak til dem som har ordnet det.
Mvh, Hans.
Køge
INTET er ændret fra min side fra igår, så det var i hvert fald ikke Samsung TVet der var kilden til fejlen !
Ved ikke hvad I har gjort, men det virker nu.
Tak til dem som har ordnet det.
Mvh, Hans.
Køge
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.