Har HomeTrio, men kan lige pludselig ikke få adgang til webtv ?

• Als
  • Udforsker
  • 27 kommentarer
Hej

Jeg har et HomeTrio abonnement, hvor jeg har den mellemstore kanalpakke, men lige pludselig kan ikke få adgang til mit webtv, hvilket jeg kunne så mange gange før uden problemer. Det skal så siges, det er ikke først det her er sket, jeg har oplevet det et par gange før, men det er som om det går over af sig selv igen.  

Hvad sker der lige her ? Er det en fejl ved TDC ?

Mvh

Als     

1 Kommentar

Formoder det endnu engang er TDC der har problemer, da jeg oplever nøjagtig det samme og det er heller ikke første gang.

Når man så også hver gang man får en faktura skal bruge en masse tid på et tjekke for fejl, skal vente i op til 45 dage på svar på henvendelser via mail, ikke gider sidde i kø i 10-20 min til deres "kundeservice", ja så er det jo man undrer sig over hvorfor man bliver ved med at være kunde i biksen. Er egentlig rimelig tilfreds med bredbånd, fastnettelefonen overvejer vi at droppe og TV-pakken er egentlig OK, men nok en kende for dyr. Det der kan få temperamentet til at løbe af mede en er de evindelige fejl og deres manglende evne til at reagere på henvendelser, det er simpelthen ikke godt nok. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)