Svar

halloooooooooooo

er der nogen som gider svare på det jeg spørger om ,eller skal jeg bruge et sødt pigenavn for at få en reaktion

icon

Bedste svar af Frank11 3 oktober 2012, 19:42

Jeg siger mange tak MVH Frank

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Frank

Hvad f...  mener du med det?

Nå men jeg vil da godt svare:

Også halloooooo til dig.

Tilfreds? Glad humørikon

Omdømme 1
ps - nå nu tror jeg at jeg ved hvad du mener, men du kan jo ikke diktere andre kunder til at svare, hvis de ikke ved hvad de skal svare.

Forstår ikke helt hvorfor du opretter en ny tråd, når bare du kunne have sprut skrevet i din første.

/t5/TDC-Play/musik/td-p/95940/jump-to/first-unread-message

det går helt godt med at stave hvaGlad humørikon  og ellers så drejer det sig om at hente musik fra tdc play, downloade det til pc og overføre det til mobilos, en sony ericsson xperia active,jeg har prøvet på mange måder men det virker ikke,så det jeg vil vide er simpelthen,hvordan gør man?og det med pigenavnet det virkede jo for f.....  MVH Frank

Omdømme 1
Fantastisk godt - lige så godt som det går med manglende mellemrum mellem ordene og manglende stort begyndelsesbogstav. He he jeg tror ikke man skal kaste med sten, når.....

Nå men Bente har svaret dig i din første tråd, og da jeg ikke har en snus forstand på det, så smutter jeg fra tråden igen.

Det hedder sig at overskriften indikerer om tråden er løst eller ej. Hvordan vil du løse det problem.Humørikon frustreret

det går stadig godt, ikke

Omdømme 4
Hej Frank

Du skriver at din mobilos er en Sony Ericsson xperia active, den er godkendt til Tdc play.Meget glad humørikon

Se dette link:  http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=25952&type=help#Xperia-modeller

Jeg kan ikke selv huske hvordan jeg hentede musik, da jeg kun har gjort det en enkelt gang, sorry.

hilsen Bente

Jeg siger mange tak MVH Frank

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)