Gratis kanaler eller fejl?

Hej,da jeg tændte min tv boks for lidt siden fandt jeg ud af at jeg pludselig har alle tv 3 kanaler. Nogle dokumentar kanaler (Nat geo f. eks.) og alle tv1000 kanalerne (tv1000 kanalerne ser dog ikke ud til at virke.

Er der nogen der ved noget som jeg ikke ved mht. dette? er det noget nyt at man nu får disse kanaler selvom man ikke har denne ekstra pakke? eller er god gammeldags lokkemad i en kort periode? [i]

Hilsen Steffen 

10 Kommentarer

Det er nok det sidste der er tilfældet, og måske for at kompencere for at nogle brugere nu kan benytte det nye MIT TDC på fjernsynet :-)

ok, tænkte nok det ikke kunne passe Glad humørikon

Jeg opdagede Viasat-kanalerne i går og skrev om det i en anden tråd (/t5/Tv/TV-2-News-gratis-under-valget/td-p/58223). Her blev der svaret, at man gratis har Viasat-pakken frem til og med 22/9. Nogle har modtaget et brev fra TDC - det har jeg ikke... endnu.

Omdømme 4
Badge
Hej alle.

Jo, den er god nok - Viasat er der skam. Meget glad humørikon

I brevet, som jeg har fået, står der som overskrift:

Citat start: Få Viasats kanaler for 0 kr. frem til 22. september. Citat slut.

Jeg har nemlig modtaget det brev, som du omnævner (til trods for, at jeg har Viasat-pakken i forvejen).

Derfor, nyd dem Blinkende humørikon

Mvh

MacGyver

Badge
Fik også  brevet og havde kanalerne i 1 dag, hvorefter de forsvandt igen. Nu er alle minus TV1000'erne dukket  op igen...

Omdømme 4
Badge
Hej BrorT.

Lyder mystisk. Da jeg selv har Viasat-pakken, kan jeg ikke svar på, hvorfor dette er sket for dig.

Håber dog, at det kommer til at virke igen.

Mvh

MacGyver

Badge
Tja, det er jo en gratis gave (som selvfølgelig skal sælge nogle Viasatpakker, men alligevel...), så det betyder ikke så meget om alle kanalerne er der.

Omdømme 4
Badge
Ja, det er rigtigt, da et er en kampagne, Viasat kører med. Der er jo så mange kanaler at vælge imellem, og mange sender jo også film.

Okay tak, så blev vi da lidt klogere, har nemlig også fået tv3 men intet brev, samt i fredags fik vi sørme fornøjelsen af gratis tv 1000 i en hel dag, TDC skal altså bare ikke regne med at vi betaler for denne ydelse.

God dag til jer alle...

Hej.

Jeg har også fået viasat pakken og det var også kun den første dag tv 1000 var der og nu er de helt væk, og det er bare salgs fremstød der gælder til den 22-9.

Hilsen Jørgen

Besvar