Gratis internet surfing på 3g iphone.

Hej. Jeg har længe kæmpet med et problem omkring netværk.

Jeg købte en brugt Iphone 3G for nogle måneder siden. Jeg vil rigtig gerne hente apps og kunne bruge nettet gratis. Men de gange jeg har været på nettet modtog jeg en regning på 1000 kr ialt har jeg betalt 3000 kr pga det. Fordi det ikke var en del af min abonnement. Og jeg forstår ikke om det overhovedet er muligt at gå på nettet via 3G, Wi-Fi eller hvad. Jeg er lost og er snart ved at give op. SKal man have en abonnement med en masse data lort før man kan gå på nettet gratis? Jeg er desperat.  

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Hvis du er på via Wi-Fi - så kan det være gratis. Hvis det er et netværk du har gratis adgang til - f.eks. dit eget hjemme.

Hvis du går på via 3G er der nogen der skal betale for dit forbrug. Hvis ikke du selv skulle gøre det - så er det vel egentlig svært at finde en anden til det.

Vh

Peter

Tak for svaret. Glad humørikon

Men hver gang jeg går på mit private netværk herhjemme via Wi-fi blinker den hele tiden mellem tilsluttet og ikke tilsluttet. ved du hvorfor?

Omdømme 5
Badge +1
Beklager - nej. Det ved jeg ikke....

Men jeg har set det før.

Nu er jeg så heller ikke specielt begejstret for Iphone. Jeg har ansvar for et større netværk - og det er altid kun Iphone der er problemer med i den dur. Men det er der sikker andre der mener noget andet om :-)

Vh

Peter

Mange tak for hjælpen alligevel. Jeg kontakter en tekniker jeg kender. Måske han kan hjælpe Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)