Google-søgebaren i mit mail

Hver gang jerg skifter mellem f. eks. Sendt og Indbakke, kommer Google søgebaren forsinket og trykkjer det en tak ned lige idet jeg skal klikke. Måske en detalje, men det er ved at drive mig til vanvid.

Er der nogen der har en løsning til evt. at få den helt væk.

Desuden bliver jeg smidt af hvis den har stået ubenyttet et lille stykke tid - også irriterende. Er der en løsning på det?

hilsen Tom

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Splap

Har du opdateret din Java.

/t5/Mit-TDC/Mail-boks/m-p/66325#M6509

Hej!

Tak for svaret - men det hjalp desværre ikke. Jeg har updateret både en iMac og en MacBookPro efter dine foreskrifter, men uden resultat. Jeg bruger Firefox i begge.

hilsen Tom

Omdømme 1
Hej

Så ved jeg sørme ikke hvad der kan være galt. Håber andre kan hjælpe.

Omdømme 5
Hej,

For mig, lyder det som en fejl i hvordan din browser køre den CSS(Cascading Style Sheets) der ligger og styre hvordan de forskellige elementer ser ud eller en fejl i den style som styre lige presis det element på siden.

det svære er det eneste du som bruger kan gøre ved det problem, er at bruge en "moderne" browser, moderne browser, er browser, der understøtter html 5 og css 3, de understøtter også flere css 2, elementer end ikke moderne browsere.

moderne browsere:

firefox (nyeste v12)

google chrome

apple safari (nyeste er 5)

Microsoft intrenet explore 9 (kun 9. 8 og 7 er ikke moderne browsere)

opera

og så søre for at den browser, du bruger er den sidste nye udgave.

Hej!

Tak for svaret - jeg har lige opdateret Firefox til 12.0 - stadig med samme resultat. Men nu vil jeg prøve med det indbyggede Mail-program, så jeg ikke skal ind på TDC-siderne.

Men tak for svarene til alle.

hilsen Tom

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)