Google

Vis første besked

35 Kommentarer

Hej

Er allerede markeret

Google crome har jeg allerede men det er jo det der er problemet jeg kan ikke skrive navnet Google nogen steder så er det at fejlen kommer

ps: du er velkommen til selv at prøve det er meget underligt

Omdømme 4
@Thors:

Her hos mig virker det såvel i Chrome som i IE. Hvis jeg deaktiverer pågældende indstilling virker det ikke længere i Internet Explorer.

Jeg prøver og prøver, alt jeg har skrevet ind til videre er gennemprøvet. - jeg ville ikke skrive det uden at teste det selv, og jeg har brugt meget lang tid på at teste det.

1)

a) Gå ind på kontrolpanel

b) netværksforbindelser, og så højreklik på den forbindelse du bruger (hvis der er flere, skal du gentage trin c-g)

c) egenskaber

d) sørg for, at alle bokse er markerede

e) dobbeltklik på TCP/IP

f) hent automatisk IP-adresse og hent automatisk DNS skal være markerede

g) "alternativ konfiguration"-fanen -> automatisk skal være markeret.

HVIS DET STADIG IKKE VIRKER:

2)

a) tag kablerne ud af routeren, altså ALLE

b) pust i åbningerne af hensyn til støv

c) Pust på kablernes ende før du sætter dem i de rigtige steder igen, gør det samme i den anden ende.

HVIS DET STADIG IKKE VIRKER:

3)

a) nulstil din router med en blyant eller under "Administration" på adressen 192.168.1.1 med brugernavn "admin" og ingen kode, hvis du ikke selv har lavet en, hvilket klart kan anbefales.

b) dit netværk bliver nulstillet, koden og SSID kan du finde under routeren eller på et klistermærke på kassen til routeren eller inden i en af de dertilhørende foldere.

HVIS DET STADIG IKKE VIRKER

4)

Har du flere routere sat sammen?

HVIS DET STADIG IKKE VIRKER

5)

Bruger du et Norton-produkt (antivirus eksempelvis) eller har du brugt det tidligere?

Kontakt tdc på 80808047 og spørg om de eventuelt blokerer for google, eller om de kan hjælpe

Omdømme 4
Mange har dette problem på baggrund af Norton produkter. Norton og Symantec er det samme.

Hvis du har nogen programmer fra Norton, og du samtidigt står med disse problemer, brug dette link

http://dk.norton.com/support/kb/web_view.jsp?wv_type=public_web&docurl=20081107040031DK&ln=da_DK

Hej

Så er der både blevet genstartet og en gang til til fabriksindstellingerne intet hjalp

Har det sidste nye Norton opdateret self. har kørt med det i mange år

Omdømme 4
Okay.

Nortonprodukter er kendt for at afbryde alle mulig internet-services fra at fungere lokalt. Prøv at starte din computer i fejlsikret tilstand, hvor dit Norton-produkt ikke burde starte op, og prøv at gøre det samme, som du plejer. - Hvis det stadig ikke virker, er det nok ikke Norton.

Hvis det gør, afinstaller Norton og brug derefter linket jeg gav dig.

Hej Heinrich

Køre nu i fejlsikret tilstand Trist humørikon virker stadig ikke

ps: det er ligegyldigt hvilken browser jeg bruger kan ikke få vist Google

Omdømme 4
Så er det en virus. Tag den til en fagmand eller få den genindstalleret.

Jeg har desværre ikke anden mulighed for at hjælpe dig.

Hæ tænkte det nok men så bliver det windows7 øv øv så er det 4 dages arb med flytning af programmer og andet sjov

Tak for hjælpen Blinkende humørikon

Omdømme 4
Det var så lidt, - der er ingen grund til at markere svar som løsning i denne tråd, desværre ...

zeis: fik du løst dit problem?

- Ellers må jeg også sige til dig, at det er virus, et Norton-produkt, en spærring fra TDC's side eller den der indstilling i Internet Explorer ved dig også.

Jeg har stiltiende arbejdet på problemet sideløbende med dig, og der har ingen løsning været på problemet, jeg har nu accepteret at jeg må igeng med at flytte filer og programmer til ext. hd og derefter give min pc kniven.......det er bare ærgeligt, har aldrig haft den slags problemer før, og har haft pc lææææænge.....men er desværre stadig på alm. brugerniveau.

Jeg vil godt takke dig HeinrichP + andre meget for den tid du/i har brugt på at prøve at hjælpe os med vores problem, det var virkelig pænt af jer, og nu ved jeg hvor jeg går hen en anden gang, hvis jeg får pc problemer, for det her har virkelig været service...også selv om det ikke virkede ;o)

TAK!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P