Glemt password til mail

• Z7
  • 0 kommentarer
Jeg kan ikke længere brug min mail, da jeg nu bliver bedt om brugernavn og password og det kan jeg ikke huske. Jeg har de originale papirer fra TDC, men kommer ikke ind med det brugernavn og password der står der på. Jeg læser af tidligere indlæg at der er en måde at gøre det på via TDC.dk, men den henviser til at man skal gå ind under 'Mail' og 'Indstillinger' på TDC.dk, men 'Indstillinger' findes ikke.

Håber der er nogen der kan hjælpe?

Hilsen

Gitte

7 Kommentarer

Mit spørgsmål går på om jeg online kan anmode om et ny password.

Nogen der ved om jeg kan det og hvordan?

Hilsen

Gitte

Omdømme 1
Hej Gitte

Log på din webmail http://mail.tdc.dk/. med dit tdc -login. Det er også det du bruger til at logge på tdc-forum med.

Hvis du har en mailklient/postpogram installeret på din pc. eks. outlook skal du bruge et andet login:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

-----------------------

Har du stadig problemer, kan du prøve at kontakte Hotline.

Hej Maja,

Tusind tak for dit svar.

Jeg har prøvet, men når jeg logger ind som du skriver

"Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password. Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram."

kan jeg ikke se noget Webmail-link ude til højre - ØV.

Hilsen

Gitte/Kunde

Omdømme 1
Hej igen gitte

Har du haft den mail-adresse i meget lang tid? Måske fra dengang det hed Freemail.

TDC er ved at lukke alle konto, der stammer fra dengang det hed freemail, og de siger de har sendt mail ud til kunderne.

Da du ikke kan se det link, hvor du kan komme til din webmail, kunne det tyde på at din konto er lukket. Du bliver nød til at ringe til TDC, da jeg syns det lyder mærkelig at du ikke kan se det link. Skriv gerne her i din tråd hvad du finder ud af, eller hvis jeg har gættet forkert..

Hej igen Maja

Tak igen fordi du er villig til at forsøge at hjælpe mig. Ved ikke om det handler om det du skriver om, men jeg har godt nok ikke modtaget noget brev fra TDC.

Imellemtiden har jeg tømt min postkasse med lørdagsposten og der lå et brev fra TDC med en ny kode, så nu er jeg kommet ind.

I mailboksen lå der også en mail fra 'Dit TDC Forum team' , hvor de svarer på mit spørgsmål her i Forum. De sender mig en vejledning til hvor jeg skulle kunne ændre mit password, men der kommer jeg heller ikke hele vejen igennem.

Men mit problem er løst, så jeg er glad.

Tak igen.

Hilsen Gitte

Hej igen igen Maja,

Ja det er vist tydeligt, at jeg er ny i det Humørikon flov

Har lige læst lidt op på det hele og har fundet ud af, at den mail (der var faktisk 2), var mails fra TDC med besked om at der var svar til mig her i Forum (dine svar). Blinkende humørikon

Jeg troede det var deres svar på mit spørgsmål, men kan se, at det nok er en standardtekst de har i alle disse mails. Den lyder:

"For at administrere dine abonnementer eller ændre dine abonnementsindstillinger skal du klikke her.

Hvis linket ikke virker:

1. Log på TDC Forum.
  2. Klik på Min profil.
  3. Klik på fanen Abonnementer og bogmærker.
  4. Skift indstillinger og klik på Gem ændringer.
Tak fordi du er medlem af TDC Forum."

UPS Humørikon flov

Hilsen Gitte

Omdømme 1
Godt det virker Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@