gentagelser, gentagelser og gentagelser ....

• Udforsker
  • 11 kommentarer
Hvor er det dog irriterende med alle de gentagelser, som stort set alle kanaler laver hver for sig og sandelig også på tværs af kanalerne !

Jeg tror jeg er stødt ind i "Ørneborgen" 10-15 gange inden for de sidste måneder.

På Discovery er de begyndt at vise "helt nye afsnit" - ja, den er go - det er blot mixet på en ny måde !

Når man har set på det bras i nogle måneder, ja, så er der stort set intet nyt at komme efter !

Er det det, vi betaler for ?

Hvad synes I andre ?

Mvh

2 Kommentarer

Omdømme 3
Hej ksor

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg er ked af at høre, at du synes det hele er gentagelser. Jeg synes personligt, at TDC har så mange gode kanaler, at der altid er noget spændende at se. Men jeg oplever selvfølgelig også, at man kan støde på samme program flere gange – og det kan selvfølgelig være irriterende :-)

Men jeg synes, du skal give risen videre til de respektive TV Stationer, som f.eks. TV 2: http://omtv2.tv2.dk/index.php?id=24?bottom

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Jeg tror det er meget svært at gøre noget ved det - dertil er der for mange penge involveret !

Og så længe der er folk, der vil betale for gentagelserne, ja, så fortsætter "fordummelsen" !

Problemet er de "dummepakker", som vi for stoppet ned i halsen i boligforeninger og andre steder - lad folk plukke programmerne enkeltvis - så skal de "mest fordummende" programmer nok forsvinde af sig selv.

Tilbage er så de situationer, hvor de "store" stationer sender den samme begivenhed optaget med hver sit kamera - kongelig bryllupper, valg, sportsmesterskaber og andre af den slags "store" begivenheder - det er spild af penge, at 2 stationer sender stort set det samme - men det giver selvfølgelig en indkomst til alle de "kloge Åger", der er "fløjet ind" for at kommentere - det er til at brække sig over !

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)