gavekort/kampagne

Vis første besked

117 Kommentarer

Jeg har her i denne tråd tideligere skrevet at min opgradering var værd at vente på.

Det synspunkt gælder stadig, med den tilføjelse at min 20/2 hastighed ligger utrolig

konstant på 17,9/1,7 . Det må siges at være et fremragende resultat.:-)

MVH Filtut

Problemet erjo bare at TDC aldrig har meldt tilbage Trist humørikon

At holde sine kunder hen i uvidenhed er nok ikke noget de lige glemmer som det første.

Omdømme 1
Vi er nu kommet til den 25. januar 2011, og endnu er der ikke sket noget med hastigheden på min bredbåndsforbindelse, selv om gavekortet til 20/2 Mbit/s blev indløst på siden "tdc.dk/gavekort" en af de sidste dage i september 2010.

Det fremgår af andre indlæg at identiteten på dem, der har indløst gavekortet, er gået tabt, og at man derfor skal indløse (tilmelde) igen. På tilmeldingssiden er tilkommet et felt til EM-nummer, som skulle bestå at 6 cifre, men disse 6 cifre ses ikke nogen steder, hverken på gavekortet eller nogen andre steder. Der er i januar foretaget ny tilmelding på siden, uden indtastning af EM-nummer, hvilket ikke medførte nogen fejlmelding, men blot en kvitteringsside om at TDC vil kvittere med en email.

Men der er stadig intet svar fra TDC. Betyder det at opgraderingen (opmigreringen) ikke er teknisk mulig, eller at min nuværende bredbåndsforbindelse på 6144/512 Kbit/s ikke giver adgang til at udnytte gavekortet, eller skal man blot fortsat vente?

Man kan selvfølgelig gå ind og bestille hastighedsforøgelse på normal måde, men så bliver det til forhøjet pris.

Med venlig hilsen

MS-ERIK

Omdømme 1
Der er noget galt med datoerne for registrering af indlæg i denne tråd. F.eks. får indlæg i dag den 25-01-2011 registreringsdato 08-12-2010. De andre indlæg i tråden ser også ud til at have forkert dato.

Med venlig hilsen

MS-ERIK

Omdømme 4
Hej MS-ERIK

Der er ikke noget i vejen med registreringsdatoerne.

Den dato der står under din Avatar er hvornår du er registreret som bruger af forum og har intet at gøre med hvornår dit indlæg er registreret.

Registreringen af dit indlæg står under overskriften på dit indlæg

Omdømme 1
Badge
Hej MS-Erik

Om det betyder noget at indtaste EM ved jeg ikke, men nummeret findes indvendig i dit gavekort og er antagelig EM496100.

Jeg har tjekket tdc.dk/gavekort der er angivet et felt hvor du skal skrive EM nummeret og et hvor du skal gentage dette nummer.

Hvor langt TDC er med at opmigrere sine kunder ved jeg ikke, men i mit indlæg herpå forum i meddelelse nr. 100 kan læses om TDCs hensigterklæring med hensyn til fremtidig hastighed.

Jeg håber det snart lykkes for dig at komme på Blinkende humørikon

Omdømme 1
Der står ikke noget EM-nummer på gavekortet. Jeg undersøgte derfor sagen mere ved søgninger uden for TDC Forum, (ved søgninger på Goggle), og det ser ud til at EM-nummer kun optræder såfremt man har bredbånd hos TDC uden også at have en fastnettelefon hos TDC. Hvis man har fastnettelefon er det fastnettelefonens nummer på 8 cifre der skal bruges. Så derfor må min fornyede tilmelding uden EM-nummer men med telefonnummer være tilstrækkelig. Det vil være rart hvis nogen hos TDC giver en eller anden melding i dette tråd om hvordan det på nuværende tidspunkt går med gavekortsagen.

Med venlig hilsen

MS-ERIK

Min tålmodighed bristede og jeg fandt et andet sted at være kunde og det endda til langt billigere penge. Mit førstehåndsintryk er også at det er langt mere overskueligt at være kunde det nye sted og de vil levere mig 20/1 mbit altså det samme som gavekortet skulle have udløst ved TDC. Blinkende humørikon

Jeg er ved at være godt og grundigt træt af at vente...

Jeg tilmeldte mig 2 dage efter modtagelsen af gavekortet - da jeg ikke havde hørt noget i starten af december, ringede jeg til kundeservice og de fortalte at jeg skam var registreret og der vile ikke gå længe før jeg fik min opgradering. og nu knap 2 måneder senere er der stadig ikke sket noget som helst...

Hvad skal man gøre for at komme igennem til TDC ???

For pokker, hvor har jeg også ventet længe på den opgradering fra gavekortet.

Jeg syntes det er at holde kunderne for nar, når man som jeg har ventet siden oktober 2010 på den opgradering.

Det skriger jo til himlen af falsk markedsføring og jeg påtænker at gå videre med det her inden længe!

Michael

Jeg har heller intet hørt eller opdaget endnu.

Skal jeg også bare ringe ind og melde at jeg intet har fået opgraderet endnu?

Hmm efter at have ringet til tdc support fik jeg det ud af det at jeg ikke kan få den opgradering pga. Kampagnen er ovre så kan de ikke i systemet. Men at i første halv år af 2011 vil alle blive det. Det er ikke ok med mig.
Omdømme 1
Ja, når man læser TDC's pressemeddelelse dateret 6. december 2010, ser man at TDC i begyndelsen af 2011 vil opgradere de private bredbåndskunder til den højere hastighed, så der er håb om at der snart sker noget. Pressemeddelelsen findes via fanen "Om TDC" i øverste højre hjørne på TDC's sider.

Der er formentlig kommet mange flere henvendelse på gavekortet end TDC havde forestillet sig.

Men TDC kunne nu godt give besked til dem, der venter, f.eks. kunne de sende en mail, f.eks. som en servicemeddelelse til alle bredbåndskunderne. Det må kunne gøres uden at overtræde spam-reglerne.

Med venlig hilsen

MS-ERIK

Prøv at se her, der er spørgsmål og svar angående Gavekort, der står samme sted også om de nye hastigheder!

https://www.facebook.com/pages/TDC/122386617773431?ref=ts

Tja jeg venter også stadig på opgraderingen.Overrasket humørikon

Kommer den så kommer den. Glad humørikon

Torsdag 23-09-2010 klokken 17:35 fik jeg nedenstående bekræftelse, men stadig ingen opgradering. Glad humørikon

Tak fordi du valgte at tage imod vores tilbud om en højere hastighed. Da det er en gave fra TDC til dig, skal du ikke betale ekstra.

Du vil senest indenfor syv arbejdsdage modtage information omkring hvornår din hastighed vil blive opgraderet til 20/2 Mbit.
Med venlig hilsen
TDC

Har forsøgt at tilmelde mig via siden flere gange efterflg., som anbefalet her i tråden, heller ikke det har resulteret i hverken mere hastighed eller en ny bekræftelse.

Jeg ventede også på opgraderingen, så i juni henvendte jeg mig i TDC-butikken, for at høre hvor lant TDC var nået i bunken. De var et stort spørgsmålstegn, men tilbød dog at undersøge sagen.

Da jeg hørte fra dem var der ikke noger svar på hvor opgraderingen blev af, men jeg kunne da få HomeDuo, så ville jeg få hastigheden, dog lidt dyrere end hvad jeg havde.

Jeg gik med til det, og da jeg så fik bekræftelsen lød den ikke på 20/2 men på 10/1. Jeg kunne så huske at alle ville blive opgraderet i 2011, så det var nok derfor at jeg "kun" fik 10/1. 

Så oprandt dagen hvor jeg fik det hurtige internet, men jeg skulle blive dybt skuffetm jeg fik faktisk en anelse mindre end jeg havde, jeg gik fra 2,2 til 2,0.

Jeg har lige siden flere gange haft fat i 80808047, som godt kan se at det ikke er som lovet, og de fejlmelder linien, får mit nummer på arbejde, så de kan få fat i mig. Fredag ringer en venlig mand, og fortæller at der mangler porte på centralen, men at jeg da skulle kunne få en noget hurtigere forbindelse, da det så ud til at der er en liniefejl ud til mig, han spørger om jeg er kan være hjemme, og vi aftaler mandag. I mandags ventede jeg så hele formiddagen, uden at høre noget som helst, så jeg ringede til 80808047, for at høre om der evt. ville blive ringet til mit arbejdsnummer. Her fik jeg at vide at der allerede havde været en mand ude (dog ikke hos mig), og at der manglede plads i kablerne, så han ville skrive en seddel, og så.... (her forstod jeg ikke rigtigt, hvad der blev talt om). I går prøvede jeg så at ringe til 80808047, for at få forklaret hvad der videre skete i sagen, men her kunne man ikke hjælpe, han kunne ikke se noget, men gik da ud fra at der kun ville gå 1 til 2 uger inden jeg havde den lovede hastighed.

Nu går jeg og glæder mig, som et lille barn. Eller skal jeg blive skuffet endnu en gang?

Hej

Jeg vil lige opdatere på min sag, fra tidligere.

Jeg er nu blevet opgraderet til 20/2 fra 20/1, og så sparer jeg endda 49 kr. om måneden på abonnementet. Glad humørikon

Men det var dog ikke pga. min post herinde, men i stedet da jeg skrev på TDC's Facebook side.

Det kan anbefales, der sker noget når man skriver der.

Dem der passer den side, er meget servicemindede, hatten af for det. Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)