Efter indstallation af sikkerhedspakken fra TDC kan jeg ikke gå i "dvale" hvilket jeg ikke havde problemer med da jeg havde Norton.
Har beskrevet for en person herinde der hedder/kalder sig Thomas, som fortalte han var ansat hos TDC, men ikke hørt fra ham siden jeg beskrev mit problem.
Der sker dette:
Trykker på START - LUK COMPUTEREN - SHIFT STANDBY
Windows kan ikke gå i standby, fordi Microsoft Office-dokumenter eller programkomponenter benyttes af netværket. Du skal lukke de åbne dokumenter eller afslutte programmerne, før du kan sætte computeren i standby.
Alt er lukket ned, så det forstår jeg ikke.
Jeg kan sagtens gå i dvale hvis jeg IKKE har været i min mailboks.............. Underligt.
Hvis jeg derimod vil lukke helt ned får jeg hver gang denne meddelelse:
Afslutning af program WMS ST Nortif Window Con...
Dette program svarer ikke.
Klik på annuller for at vende tilbage til Windows for at kontrollere status.
Hvis du vælger at afslutte dette program med det samme, mister du alle data, der ikke er gemt.
Klik på afslut nu for afslutte programmerne.
Trykker så på afslut og herefter slukker computeren.
Når jeg så starter op igen og går på nettet, kommre denne besked:
gendan forsiden - forrige session
Trykker så på gendan forsiden, og wupti er jeg igang igen.
Ja, det blev en længere smøre, men jeg vil blive meget glad for at få dette løst.
mvh
Muddi
Bedste svar af muddi
Hejsa.
Når jeg ikke har lavet noget på min PC i 15-20 sker der mindre end ingenting - altså hverken slukker eller går i dvale.
Tak for alle dine råd, men den med Heimdal er jeg lidt usikker på..
mvh
Muddi
Se original
Når jeg ikke har lavet noget på min PC i 15-20 sker der mindre end ingenting - altså hverken slukker eller går i dvale.
Tak for alle dine råd, men den med Heimdal er jeg lidt usikker på..
mvh
Muddi