Fyldt op på serveren

• 10 september 2011
  • 1 kommentar
  • 150 visninger

Måske et dumt spørgsmål:

Jeg har lige opdaget, at der har været fyldt op på min mail-server. Min sidste modtagne mail ligger 5 dage tilbage. De mails der ikke er gået igennem, er de forsvundet eller ligger de og venter et sted?

Mange hilsner Morten

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Kallerik

Der er absolut ingen dumme spørgsmål. Hvad man ikke ved, kan man få at vide.

Hvor ser du dine mail? På et postpogram på din pc eller på webmail via en browser?

Jeg gætter på du ser dem på et postpogram, derfor skal du gå på din webmail: http://mail.tdc.dk/

Når du er inde, skal du i kollonnen ude til venstre klikke på mapper og der vil du kunne se hvor maget din mailboks fylder og i hvilke mapper der er mails. Hvis den har været fuld i 5 dage,  har den ikke kunnet modteg mails og de er derfor gået tabt. Men det er en trøst at dem der har sendt til dig har fået en meddelelse om at din mailboks er fuld, og at du ikke har modtaget dem. Når du ryder op på webmail, så husk at tømme papirkurven og spammappen, for de mail, der er i de mapper regnes med i det samlede indhold.

Hvis jeg har ret med hensyn til at du ser din post på et postpogram på din pc, kan du højst sansynlig indstille det program til at slette meddelelser på serveren når de er hentet, og så er du ude over det problem.

Besvar