FTP til konto hos One.com | YouSee Community

FTP til konto hos One.com

Vis første besked

29 Kommentarer

Hej igen,

Jeg kan hermed bekræfte at det "løser" problemet at stille routeren tilbage til fabriksindstillinger, og derved få et ip-range med 192.168.1.x

Det er ikke umiddelbart en holdbar løsning på sigt, men det kan umiddelbart løse problemet for nu.

Jeg overvejer at jeg igen skal koble en router bagved routeren, hvis man ikke kan køre med personlig opsætning på LAN-siden, så kan routeren umiddelbart kun bruges som modem.

Med venlig hilsen
Brian

Det var desværre nok lidt tidligt at konkludere at det bare virkede, for efter at have lavet opsætningen til min NAS og min Printer (med statisk ip-adresse), så virker det igen ikke, så der må være nogle generelle fejl i ip-adresse tildelingen.

Jeg har lavet mit eget SSID og Passphrase, således jeg kan huske det, og jeg har opsat statisk ipadresse til NAS og Printer, og så virker det ikke længere, det vil sige samme fejl som tidligere.

Havde samme problem, men løste det ved at skive ftp. inden mit doname navn (ftp://ftp.ditdoname.dk). 

Ali_indahouse >> Det er ikke det samme problem, det med ftp i stien er indført efter One.com skiftede servere.

Indtil videre ser det ud til at problemet "kun" opstår hvis man ændrer ip-range i routeren, og at man kan slippe for det ved at nulstille til fabriksindstillinger, og derefter lave den opsætning man vil have, dog uden at ændre ip-adresser.

Men TDC tager det meget seriøst, så der skal nok være en løsning på vej :-)

Besvar