Fremskudt Central

Hej!

Er der nogen måde hvor på man kan finde ud af hvor og hvornår, TDC starter på opførsel af ny fremskudt central i lige netop mit lokal område?

Hos kundeservice kunne de kun fortælle mig at der ville blive sat en op på et tidspunkt, men han kunne ikke lige sige hvornår. Så spørgsmålet går lidt på om der er nogen hos TDC man kan ringe og spørge, eller om der er nogen her på forum der kan svare på mit spørgsmål, om hvornår det kunne ske at finde sted? 

På forhånd tak.

2 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Rene

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum og velkommen til.

Jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe dig med et svar, dog må jeg skuffe dig, da det nok ikke er meget mere kvalificeret end det du fik over telefonen.

Jeg kan ikke umiddelbart se der er nogen varslinger indenfor de næste 6 måneder i dit nær område.

Hvis du har yderligere spørgsmål, hører jeg gladelig fra dig igen.

Omdømme 5
Badge +1
Det "sjove" ved det er at der af og til ringer en sælger fra TDC til mig. Så snakker vi lidt om det ene og det andet - og så ender de altid med at spørge om de kan gøre andet. JA! - Siger jeg. Få lidt mere fart på den gamle linjeforstærker jeg er tilsluttet. Jamen vi arbejder på det, det må snart komme, det varer nok ikke så længe..... Jeg har hørt alle svar. Jævnligt nu i seks år......

Det mest bizare er at men jævnligt sender mig et brev hvor man give mig et tilbud på trio - men det kan jo ikke lade sig gøre med den gamle slæde på ledningen.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)