Freemail

• 0 kommentarer
Kan man ikke længere oprette en gratis freemail hos TDC. Har prøvet at følgende vejledninger og har oprettet et tdc-login men der er ingen steder hvor man kan oprette en freemail. Alt drejer sig om tdc tjenester.

mvh

J

10 Kommentarer

Omdømme 1
Glad humørikonHej j125

Velkommen til forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Du skriver at du ikke længere kan oprette en freemail.

Jeg går derfor udfra at du har oprettet en mailadresse. Et TDC-login er også oprettet

Du kan logge på webmail sådan:

Sort bjælke øverst - Mit TDC - TDC Mail

Ønske du hjælp til et postprogram på din pc?  Skriv gerne igen.

Hej

Det er netop det jeg ikke kan. Jeg kan godt lave et TDC-login, men kan ikke oprette en freemail.

mvh

j125

Omdømme 1
Hej igen

Da du bestilte bredbånd, fik du da en emeil som brugernavn og et pasword?

Hej igen

Jeg tror måske at du har misforstået mit spørgsmål.

Jeg ønsker at oprette en freemail hos TDC. Freemail er en gratisydelse (du behøver ikke være TDC kunde) og det svarer til at oprette f.eks. en hotmail, gmail eller yahoo mailadresse.

Det kan godt være at man ikke længere kan det hos TDC, er der nogen som ved det?

Mvh

j125

Omdømme 1
hej igen

Ja du har ret. Jeg har misforstået dig.

Det du spørger om ved jeg ikke så meget om. Jeg syntes du skal læse denne tråd. Særligt det sidste svar. (Gammelt link slettet)

Det du efterlyser, må være et abbonemang på Netbasic. Det kan være andre har et forslag til dig.

Mens du venter, så prøv at søge på ordet netbasic på forum, Det kunne jo være der dukker noget brugbart op.

Finder du ikke noget så skriver du bare igen. Jeg hopper af tråden, fordi jeg ikke er helt inde i netbasic.

Held og lykke.Glad humørikon

Omdømme 4
Hej j125

Du kan godt oprette en freemail, her er en vejledning fra TDC i en tidligere tråd:

Hvis du ønsker at oprette mailadressen som freemail, skal du følge denne vejledning:

1. Gå ind på http://mit.tdc.dk/
  2. Start med at logge ind på Mit TDC med dit brugernavn og password (se det øverste venstre hjørne)
     Har du ikke et Mit TDC Login, kan du benytte denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5887

3. Nu er du logget ind. Tryk efterfølgende på ”Opret gratis freemail-konto”.

Jeg vil gøre dig opmærksom på, at en freemail kun kan læses via vores hjemmeside - www.mail.tdc.dk

Linket til omtalte tråd er her:  /t5/Mit-TDC/Hvor-er-min-freemail/m-p/729

Jeg håber at dette var løsningen

Yderligere oplysninger kan du finde ved at søge på "Freemail" her på forum.

Hej KPN

Jeg kan stadig ikke finde linket til at oprette en gratis freemail.

Dit link til et andet forumindlæg tyder da også på at freemail er nedlagt.

mvh

j125

Omdømme 4
Hej j125

Jeg må indrømme at noget tyder på at du har ret, jeg har også selv lidt svært ved at følge de link helt udTrist humørikon

Skal vi håbe på et kvikt hoved der har løsningsforslag eller der kan be- eller afkræfte vores anelser Blinkende humørikon

Omdømme 1
Hej begge

Jeg har internet, email og tv hos yousee.

Altså er jeg ikke TDC-kunde. Jeg vil da gerne have en freemail hos TDC, men er det ikke freemail hos TDC der er erstattet med Netbasic til 30 kr. pr. måned? Håber på at nogen ved det?

Omdømme 4
Hej maja

Jeg er ikke sikker på at du har ret, for Netbasis var gratis førhen da de fleste havde en opkaldsforbindelse, som var MB afregnet, men efter udbredelsen af bredbånd hvor mail er en del af abonnementeter er det at TDC tilbyder at kunder der stadigvæk har mail fra det gamle Netbasis-abonnement kan bibeholde dette mod en betaling på 29 kr. pr måned, eller du kunne oprette denne mailadresse i dit bredbåndsabonnement, eller som freemail som kun kan tilgås fra internettet. Om du kan oprette freemail uden at være kunde det er jeg ikke klar over eller sikker på.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)