Forstår ikke forskellen på div. kunstnere... | YouSee Community

Forstår ikke forskellen på div. kunstnere...

Hej. Jeg er forholdsvis ny bruger af dette medie og er i store træk meget godt tilfreds med produktet :-)

Een ting nager mig dog lidt. Hvis jeg nu f.eks søger på den danske rockgruppe NEPHEW, med ønske om at få deres samlede værker, hvorfor kan jeg så kun få deres seneste to albums og ikke alle de andre som Nephew Har lavet??? Jeg oplever det samme problem med andre kunstnere... Og alligevel findes der så kunstnere hvor alle deres samlede værker, mange år bagud, kan skaffes og downloades... Hvad er årsagen til den forskel? Mange venlige hilsener "musicnonstop"

2 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Musicnonstop,

Når jeg søger efter Nephew, så får jeg 9 albums frem med dem.

Prøv evt. her:

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&page=search&searchquery=NEPHEW

Men du kan dog støde på andre kunstnere, hvor der kun er enkelte af deres albums. Det er kunstneren og deres pladsselskab, der bestemmer om og hvor meget af deres musik, de vil have udgivet på TDC Play.

Håber det kan hjælpe.

Hilsen Thomas

Hej Thomas.

Jeg havde lidt på fornemmeren at årsagen var den du nævner, men ville lige være helt sikker på at der ikke var noget jeg havde overset i mine søgninger efter div. kunstnere, titler etc. Tak for dit svar Glad humørikon

Besvar