Svar

Forkælelse fra TDC med viasatpakken

Jeg har TDC home Trio, men har ikke viasatpakken. I dag fik jeg et brev med posten fra TDC der fortæller at de gerne vil forkæle deres kunder og give dem viasatkanalerne gratis i november måned. Jeg har tjekket mine kanaler, genstartet min boks, tjekket kanalerne igen og har ikke fundet nogle viasatkanaler så derfor vil jeg høre om forkælelsen kun gælder hvis man køber viasatpakken? 

icon

Bedste svar af Trisse 9 november 2010, 22:56

Jørgen det hjalp ikke at slå strømmen fra, men jeg sad og fumlede lidt med fjernbetjeningen bagefter og fandt ud af at man kan genstarte systemet via fjernbetjeningen, det gjorde jeg og nu har jeg alle mine kanaler. Så dette er en alternativ løsning hvis det ikke virker at slå strømmen fra. 

- Cheers 

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2
Badge
Hej

Nej den gælder for alle der har tv.

Fik også brevet i dag, kanalerne kom frem efter strømmen var taget fra boxen.

Det skriver du også du har gjort, men prøv igen, (tæl til 10 / 20) og tænd igen

så burde boxen have foretaget en opgradering.

VH

Jørgen

Omdømme 3
Shit, så skriver jeg da bare i 2 tråde om det Humørikon med tunge

Hvordan kan jeg havde misset TDC informationen om dette?

Det ligner da iverhovedet ikke (sagt med al respekt) TDC, at gå så stille med dørene.

De reklamerer heller ikke med det så vidt jeg har hørt/set, men du burde få et brev med posten omkring det Glad humørikon Det fik jeg i hvert fald og det lyder til at Jørgen også har fået et.
Jørgen det hjalp ikke at slå strømmen fra, men jeg sad og fumlede lidt med fjernbetjeningen bagefter og fandt ud af at man kan genstarte systemet via fjernbetjeningen, det gjorde jeg og nu har jeg alle mine kanaler. Så dette er en alternativ løsning hvis det ikke virker at slå strømmen fra. 

- Cheers 

Lyder da fin, sjælden noget er gratis, MEN hvad får vi som har viasat så ??

Tror ikke i får noget i denne omgang, det stod der ikke noget om i mit brev i hvert fald Glad humørikon 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)