Siden jeg har installeret HomeBox, har jeg set flere gange at både IE9 og Chrome angiver at der er ingen Internet forbindelse lige nu. Det kommer hurtigt tilbage, men det er sket flere gange om dagen.
Jeg har kabel opkobling til Home Box fra min PC og bruger ikke den trådløs forbindelse til min PC
Omdømme 1
Hej RoDo,
Det lyder som om, der måske kan være lange svartider på din homebox/forbindelse, og at den når at time ud i et kort øjeblik.
Hvis problemet ikke er løst, vil jeg anbefale at du tager kontakt til os. Du kan se nærmere info på følgende link: (http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_ringop).
Det lyder som om, der måske kan være lange svartider på din homebox/forbindelse, og at den når at time ud i et kort øjeblik.
Hvis problemet ikke er løst, vil jeg anbefale at du tager kontakt til os. Du kan se nærmere info på følgende link: (http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_ringop).
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.