For lav hastighed | YouSee Community

For lav hastighed

Hej

Andre der oplever ekstremt lav hastighed på mit HOmeTrio efter jeg har opgraderet fra 4 til 20  MB. Det virkede i 2 dage, og nu er den maksimale hastighed jeg har oplevet de sidste 4 dage været 3,11 MB! Det ændre ikke en disse jeg slukker eller tænder for mit TV!

Nogen det har oplevet det sammen og fundet en løsning, ellers skal jeg gennem TDC normalt ret besværlige og langsommelige kundeservice.

5 Kommentarer

Min forbindelse kan trække 17, og det er det jeg er sat til. Fik sjovt nok en besked fra TDC i går, at de vil lave nogle målinger og så ringe til mig onsdag med resultatet, og forhåbentligt en løsning.

Jeg ville skifte udbyder, da det tog 2 mdr. at skaffe Canal 9 ind i stuen. Efter at have siddet i kø i jeg ved ikke hvor længe 2 gange, få så at blive sendt rundt mellem 3 medarbejdere, som ikke kun finde fejlen og mig som kunde i systemet, blev jeg smit af og kunne starte for fra.

3. gang fik jeg endelig en som fandt fejlen og skaffede mig det, som jeg betalte for, Canal 9.

Jeg er stadig træt af den langsomelige service, og det fact, man ikke kan sende noget så simpelt som en mail, men i stdet skal bruge et forum, hvor man så kan håbe på, de sidde en TDC medarbejder og læser med, og tager ansvar.

Jamen de vildleder jo altid folk til at tro at de får den hastighed de bestiller og det får man jo aldrig.

jeg har også alt for lille hastighed i flg deres egen hastighedstest, men gider ikke klage idet de jo er ligeglade med deres kunder.

Omdømme 1
Hej suneolsen

Ja der er andre der oplever det samme.

Det kan være at din forbindelse ikke kan trække 20, og derfor skal du måske sættes ned til 10, hvilket i sidste ende giver en mere stabil forbindelse. (har jeg læst i andre tråde Blinkende humørikon)

Kontakt derfor hotline, for at få taget en måling af din forbindelse.

http://tdc.dk/kontakt/

I en af dine andre tråde ønsker du at skifte udbyder. Jeg kan ikke se hvad det skulle hjælpe, hvis det er samme net den nye udbyder skal bruge. Bare en tanke. Jeg er lidt nysgerrig: har du fået Canal 9?

Omdømme 1
Nu skal i jo også huske at hastigheden er opgivet i Mega-bit og når man downloader noget skriver den det tit i Mega-byte Glad humørikon

Omdømme 1
Du kan skrive her.......Blinkende humørikon

Besvar