for langt ude på landet | YouSee Community

for langt ude på landet

Jeg har for ca. en måned siden begyndt at få problemer med at have stabilt 5mbit bredbånd, derefter flyttet TDC vores linje over på en anden linje og så begyndte nedturen, der kom nedbrud på linjen, jeg kontaktet support og fik at vide at vores bredbånd kom til at køre med 2,3mbit og dette måtte jeg leve med da jeg var for langt fra centralen og der er støj på linjen, selv om at der er en samlecentral 2,4km. væk der køre 20mbit.

Har været nede flere gange og afpasset til 1,5mbit i dag og målt 0,960mbit her til aften, tror nok ikke at de tilpasser vores regningen til 10 % af 20mbit som er deres standart i dag.

Mvh Lars

2 Kommentarer

Omdømme 1
tk123 skrev:
 tror nok ikke at de tilpasser vores regningen til 10 % af 20mbit som er deres standart i dag.

Mvh Lars

Hej Lars

Jeg mener der er noget med at tdc har kørt med op til en hastidhed, men nu er det vist den aktuelle hastighed man betaler for, men jeg vil ikke lægge hovedet på blokken for den påstand. Har du snakket med tdc om det er det rigtige beløb du betaler?

Om du kan gøre noget ved dit udstyr for at få en højere hastighed, har jeg ikke forstand på, men ved hjælp af dette lille gratis program, kan du kontrolere om der er nogen i nærheden der bruger samme linie som dig.

Nederst på siden står der "Download Gadget" - Det er den jeg har downloadet og fundet en ledig kanal.

http://www.xirrus.com/Products/Wi-Fi-Inspector.aspx

Vores internet køre på gammelt kobberkabel som ligger i jorden, og computeren er kabel forbundet.

Besvar