For dårligt!

• Deltager
  • 0 kommentarer
Nu har jeg siddet siden kl.18.30 & ikke har kunne sende en eneste sms,

den skriver hver gang, sms anulleret prøv igen eller sådan noget.. & er ikke den eneste. flere af mine vennner har samme problem. + noget familie.

& synes virkelig det er for dårligt af TDC at de reklamere med at de er DK's bedste med mobil og internet!

og så virker det ikke det meste af gangene!

og jo mere det ikke virker, jo mere nægter jeg simplhent og betalte for det!

vil have et produkt der virker hele tiden, og sg ikke 2 ud a 10 gange..

Meget meget utilfreds kunde !

9 Kommentarer

Forstår dig så udemærket godt, for jeg har det ligesådan. Er snart træt af deres evige problemer med mobilnettet.. Men det får de så også afvide imorgen når de får endnu en opringning fra mig. fordi jeg er temmelig pissed nu.. Det er bare ikke acceptabelt mere...

Fortsat god nat.. og held og lykke med sms'erneGlad humørikon

Held og lykke til dig os..

kan stadig ikke sende sms'er eller modtage opringninger :s

Nøøj de kan vente sig !

Omdømme 3
Hej med jer 2.

Jeg forstår godt jeres fustrationer omkring sms'en er nede og at man lige pludselig er lost uden sin dosis sms'en Blinkende humørikon

Men jeg kan oplyse jer om at TDC arbejder på sagen nu i disse timer: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1249467142&dogtag=p_help_abo_drift_mt

Og at de er ved at finde en løsning på det.

Håber det kan bringe jeres humør lidt tilbage Glad humørikon

Mit syn er bare helt ændret hvad TDC angår..

og ligeså snart der gået et halv år,

er jeg den der er smuttet ud a TDC..

Landets bedste dækning ?

yeah Right..

det bliver sg uden mig det en ting der sikkert..

dårlig undskylding hver gang. vi arbejder på sagen.. Ja gør i jo hver gang og det bliver aldrig bedre..

Omdømme 3
Hej Malu.

Nu arbejder jeg ikke for TDC eller for nogen af deres andre selskaber (herunder Telmore)

Jeg er ganske almindelig forbruger lige som dig og jeg deler dine fustrationer med at de (TDC) kan være noget tunge at slås med når det gælder sådan noget som at rette de fejl som kommer og hvis man oplever noget som ikke er i orden og fortæller dem det, så kommer den smøre med at "vi har danmarks bedste dækning og vi arbejder på at få gjort den bedre" ja det kan da godt være de har Dk's bedste dækning, men de har også flest kunder der brokker sig når tingene ikke fungere som de skal.

Jeg bor på landet hvor TDC, Telia, Telenor og 3 slås om at have den bedste dækning og der ligger listen sådan her:

1. Telia

2. Telenor

3. 3 (selvom de roamer på TDC's netværk)

4. TDC

Jeg har dog ikke haft de problemer med sms som du skriver om men jeg har tilgengæld haft problemer med MMS som først kom til at virke igår.

Så vi er ligemænd i dette tilfælde Glad humørikon

Jeg havde både problemer med sms og mms i går aftes..

og mit er først kommet til og virker her til eftermiddag..

& den dag jeg melder mig ud, får de os afvide at det er noget lort det de har..

er ikke fustratieret, men er rigtig sur, over at de hele tiden har problemer..

for synes virkelig det er og tage røven på folk, at vi skal betale for noget som ikke rigtig virker som det skal..

så TDC kan bare R**** mig..

Omdømme 3
Det forstår jeg godt at du er sur over at tingene ikke virker som de skal og at der stort set altid sker en eller anden form for systemnedbrud hos TDC.

Men jeg kan så fortælle dig at sådan er det desværre over hele linien hos de operatøre som jeg nævnte i mit tidligere indlæg, dog skal jeg lige sige i samme sætning at jeg faktisk har oplevet at Telia har ringet til mig omkring deres dækningsforhold i Danmark og i landområderne (Da jeg var kunde hos dem) og der fortalte jeg dem lige ud af posen at de havde den bedste dækning og at deres support var i top, og hvis man havde problemer så blev det løst inden for den tid man var i røret, hvilket godt kunne være op til 15 min hvis problemet var stort, eller den supporter man snakkede med var i tvivl om noget.

Det har jeg faktisk kun oplevet en gang i den tid jeg har været kunde hos TDC at det er sket, og der fik de da også lige et par ting afvide som ikke faldt i god jord må jeg indrømme.

Men jeg kan kun give dig ret i af man godt kan føle sig snydt mange gange når man købet et produkt som man forventer virker 100 % og så kommer der tider hvor det slet ikke virker optimalt, det gør også mig negativ i huen

Nu Havde jeg så ingen planer om og gå ind i nævnte selvskaber du skrev..

for har været inde i Telia og 3, og det skal jeg aldrig ind i igen..

det lige meget lort som TDC..

ja undskyld mit sprog.. men det bare min mening..

så 10 gange hellere være på Taletid, det virker da i det mindste..

men det os bare for dyrt, ligesom TDC os er..

Omdømme 3
det har jeg så heller ikke planer om lige foreløbig, da jeg er glad for det jeg har nu selvom der er de problemer som der nu er..

Du skal ikke undskylde overfor mig da, for jeg forstår dig 100 %..

Ja taletid ved man hvad er, der er aldrig problemer, alt er desværre dyrt Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)