flytning af email

Jeg skifter snart bredbånd leverandør. Efter mange år hos TDC skifter jeg nu til Waoo da TDC ikke kunne garantere hastighed og HD m.m. i forbindelse med opret af Home Trio. Fair nok der er ærlig snak.

Nå men spørgsmålet er  kan jeg flytte min nuværende Email adresse xxxxxxx@xxx.xx med over til ny leverandør?

Mvh.

Ingolf

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej

Det er desværre ikke tillad at skrive personlige oplysninger i tdc-forum.  Jeg vil bede dig om at skrive til en moderator og få camofleret din mailadresse. Dette bør ske for vores alle sammens sikkerhed. At skrive en mailadresse i et offentlig forum, kan betyde at webrobotter opsnapper mailadresser og sælger dem videre. Jo færre mailadresser sådanne robotter kan opsnappe på et websted, jo mindre interesant er stedet for at søge på.

/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/6

TDC har købt domænenavnet  ..... @ pc.dk - derfor kan du ikke få det med dig.  Du er selvfølgelig forsat velkomen til at bruge TDC-forum, når blot ikke du reklamerer for et andet teleselvskab. Det mås vi nemlig heller ikke, og det er vel  i orden.

Hvad mener du med moderator???

Omdømme 1
En af de medarbejdere der får forum til at fungere. Det er en genvej til Martin's mail jeg har sat i indlægget.

På forhånd tak. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P