Flytning af bredbånd | YouSee Community

Flytning af bredbånd


Hej TDC-brugere,

Jeg må erkende, at  søsterselskabet, Yousee, har en hurtigere bredbåndsforbindelse end min nuværende til mindre, end jeg i dag betaler. Derfor har jeg valgt at oprette et nyt abonnement med dem.

Jeg er dog i tvivl, om mit abonnement hos TDC automatisk bliver opsagt, eller om jeg skal ringe til TDC og opsige det selv.

Kan nogen hjælpe? 


2 Kommentarer

Omdømme 5
Hvis du har gjort din nye udbyder (Yousee) opmærksom på at du har et abonnement hos TDC, så plejer den nye udbyder at tage sig af opsigelsen af dette.

Er du usikker på om det bliver gjort, så er det da en god ide selv lige at gøre opmærksom på det. Det kan du gøre på dette link, hvor du kan bestille en opringning fra TDC. Så er du fri for at sidde oge vente i røret:

http://kundeservice.tdc.dk/element.php?id=17833&dogtag=p_help_abo_flyt

Mvh FN ;-)

Tak for svaret, jeg tror lige jeg ringer for en sikkerheds skyld, da der ikke blev spurgt om nogen oplysninger af den slags. På den anden side kan det muligvis ses på min adresse, ip eller lignende, det skal jeg ikke kunne sige..

Besvar