Flugten - Fra Hometrio Torsdag.

Hvad skete der lige med flugten....? Tjekkede udbudet tidligere i dag, og havde glædet mig til filmen her i aften, men fik da noget af en lang næse...

Flask reklame og endnu et argument til at skifte selvskab... Øv Øv...

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hej loneusa

Det er da træls. Helt rigtigt. Meeeen, ligefrem skifte selskab, fordi der er en fejl, med en film?

Så tror jeg du får rigtigt svært ved at finde nogen du bliver glad for.

Jeg vil mægtigt gerne undersøge, hvad der skete?

Så hold øje med din tråd her, så vender jeg tilbage, når jeg har svar på hvad der er sket.

Hilsen

Omdømme 4
Hej loneusa

Der var desværre en teknisk fejl på denne film, som betød at vi valgte at fjerne den fra udvalget, da vi ikke ønsker at tilbyde film, som kan fejle i visningen.

Det er naturligvis beklageligt, men heller fjerne den end at vise en film behæftet med tekniske fejl.

Det glædelige budskab er til gengæld at vi fortsætter med TrioTorsdag resten af året  Glad humørikon

Hilsen 

Det var dog det mest latterlige svar jeg længe har hørt...

TDC har annonceret Hometrio torsdag frem til jul for lang tid siden, der er da ikke noget nyt i det... Man har annonceret med 3 film til 1 kr. og i går var der kun 2, mod tre som lovet...

Fair nok, at der er en teknisk fejl ved filmen, men det havde da klædt TDC, at de så lige havde skrevet på siden, hvor man kunne se de 3 (ja, nu kun 2 film), at flugten var udgået pga en teknisk fejl...

Og nej, jeg kunne ikke finde på at skifte TV-selvskab pga en manglende film, men når man betaler 550 kr. pr. måned for et tv-signal via TDC TV (har medarbejderbredbånd og ingen fastnet), så kan man vil også som minimum forvente, at selvskabet holder hvad de lover, eller i det mindste giver en forklaring på, hvorfor de ikke kan...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)