fjernelse af mailbox

Hej

Er der andre der har fået fjernet mailbox uden varsel? Det er ok, er ikke længere TDC kunde, MEN kunne godt have brugt en varsling.

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Er du HELT sikker på at du ikke fik den varsling da du ophørte med at være abonnent? Det plejer at stå i ordrebekræftelsen på nedlægningsordren.

Vh

Peter

ja og nej.

Har i to omgange opsagt et tdc abonnement. Fik så en 14 dages varsling. intet skete, 2,3,4 måneder efter. Blev så tdc kunde igen, på et andet produkt. Dette blev opsagt sidste år, hvor jeg så får en varsling at de lukker 14 januar. Den blev så lukket nu her medio december.

Men det sjove, er at hvis man læser efter, så tilbyder tdc jo gratis webmail til alle.

Omdømme 5
Badge +1
Så tror jeg der er sket noget andet end du tror....

Din oprindelige mailkonto er blevet sat til lukning da su sagde op første gang. Det er meget almindeligt at det ikke sker omgående. Jeg har kendskab til konti der er i drift flere år efter varslet lukning. I praksis er det også dyrere at finde og lukke kontoen end det er at holde den i drift - så det er typisk noget en udbyder samler i nogen "klumper" der så bliver lukket når det falder naturligt.

Da du så tegner et nyt abb. - så betyder det ikke at din gamle konto bliver genåbnet - med mindre du altså meget specifikt har bedt om det..... I stedet har du fået en ny konto - som du så ikke har taget i brug, fordi du har kørt videre på den gamle konto.

I virkeligheden er det altså din første konto der nu er lukket. Meget sent, men lang tid efter det afgivne varsel. Din nye konto, som du så aldirg har taget i brug, den står stadig åben, men kan blive lukket på enhver tid efter den varslede dato.

Er du i det øvrigt sikker på at der tilbydes gratis webmail til alle? Tilbudet plejer at lyde på 29,- kr. om måneden....

Vh

Peter

jeg har lige fået lukket min e-mail, da jeg har opsagt bredbånd hos TDC, men har 3 kvitteringer liggende som jeg skal bruge til toldvæsnet, kan jeg få min mail åbnet igen, måske bare 15min. ( i aftalt tidsrum) så jeg har en chance for at få flyttet disse 3 mails

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)