Filmpakke fra YouSee

Omdømme 6
Badge +3
Som du sikkert ved, blev vi ved årsskiftet ramt af et stort tv-nedbrud.
Nedbruddet betød, at mange af vores kunder måtte undvære tv nytårsaften. Det er vi rigtig kede af. Som et plaster på såret har vi derfor sammensat en filmpakke, som vi håber, at du og din familie vil få glæde af

Filmpakken består af:
  • Filmkanalen Viasat Film Premiere - Kanalen viser topfilm som Star Wars - The Force Awakens, Zootropolis, The Danish Girl, Straight Outta Compton, Flaskepost fra P (fra 22. januar) og mange flere.
  • Et udvalg af 250 film fra Viasat
  • Fem udvalgte lejefilm: Captain Fantastic, The Hateful Eight, Antboy 3, Kvinden i guld og Blood Father
Er du i tvivl om hvor du finder underholdningen har vi lavet en side til dig, hvor du kan finde vejledning til det. Volder det stadig problemer eller har du spørgsmål, så stil dem her i tråden, hvor vi løbende følger op :)

Spørgsmål og Svar:

Hvordan får jeg undertekster på kanalen?
Hvis du ikke har undertekster på kanalen, så kan det skyldes at du først skal aktivere dem på dit tv. Der er forskellige fremgangsmåder, som du kan finde mere om lige her: Mangler du undertekster?

Hvor kan jeg finde kanalen?
Du kan finde den på Trailer-kanalen:

Kabel TV uden boks: Kanalplads 66 (Eller Eventkanalen på plads 100)
Kabel TV med Humax: Tryk "Tv Guide": Herinde skal du finde YouSee Trailerkanal-logoet på kanallisten.
Telefonstik (Tidligere TDC): Kanalplads 16

Hvordan får jeg adgang?
Filmpakken kommer til at ligge på vores forskellige TV platforme, herunder web og app fra på lørdag og måneden ud.
Filmkanalen kommer til at ligge på en Tv kanal vores kunder har i forvejen. På fredag kan du på yousee.dk/filmpakken se hvor og hvordan du får adgang til Filmpakken.

Hvor længe kan jeg se kanalerne?
Fra d. 7 januar til og med d. 31 januar.

Jeg oplever stadigvæk problemer efter nedbruddet nytårsaften – hvad gør jeg?
Hvis du fortsat oplever problemer, så vil vi meget gerne høre fra dig på 70 70 40 40, hvor vores support-afdeling kan se nærmere på det.

Jeg har allerede Viasat Film Premiere – hvad får jeg så?
Vi har lagt de 5 film tilgængeligt som ikke er i Viasat-pakken. Derudover får du adgang til C More resten af måneden.

Flere spørgsmål? Så stil dem her i tråden :)

Vh
Forum-teamet

175 Kommentarer

Jeg har skimmet Viasats tv-guide (hele måneden er ikke med) og er nået frem til denne liste af film...

The Vatican Tapes (6)
Criminal (6, 19)
Let's Be Cops (6)
90 Minutes in Heaven (6, 17, 18)
Jingle All the Way 2 (6, 16, 17)
The Hunger Games: Mockingjay – Del 2 (6, 18, 19)
Northpole (6, 7, 17, 18)
Bakkekøbing - Det store osteræs (6, 7, 19, 20)
Infinitely Polar Bear (6, 20)
Emma’s Chance (6, 7, 18, 19)
Trumbo (6, 7, 22)
The Lazarus Effect (7)
Crimson Peak (7, 18, 19)
Doktor Proktors Tidsbadekar (7, 8, 20, 21)
The Night Before (7, 8, 18, 19)
Junglebogen (7, 20, 21)
Dear Eleanor (7, 8)
Gods of Egypt (7, 8, 19, 20)
Glada hälsningar från Missångerträsk (8)
The Forest (8)
5 to 7 (8, 9)
Everest (8, 9)
The Finest Hours (8, 9)
Blunt Force Trauma (8, 9, 23)
Pyromanen (9, 21, 22)
Carol (9, 21)
Just Before I Go (9, 10)
Roboshark (9, 10)
Cowgirls og engle: Dakotas sommer (9, 10)
Den danske pige (9, 10)
Spotlight (10)
The Diary of a Teenage Girl (10)
Woodlawn (10, 11)
Kollektivet (10, 11, 22)
Pixels (10, 11)
Kvinden der forsvandt (10, 11)
Tsatsiki, Farasan och Olivkriget (11, 21, 22)
Insurgent (11)
Ted 2 (11, 12)
The Wedding Ringer (11)
Steve Jobs (11, 12)
Ride Along 2 (11, 12, 23)
Krampus (12)
Allegiant (12)
The Wedding Singer (12)
Mission Red Julemanden (SNDF Dub) (12, 13, 22)
A Walk in the Woods (12, 13)
The Good Dinosaur (12, 13)
Pojkarna (12, 13)
The Captive (13)
Burying the Ex (13)
Ricki and the Flash (13, 14)
Youth (13, 14)
Some Kind of Beautiful (13, 14)
Ratchet & Clank (13)
Kingsman: The Secret Service (13, 14)
Straight Outta Compton (13, 14)
Lost River (14)
Paul Blart: Mall Cop 2 (14, 15)
99 Homes (14, 15)
Nat på museet 3: Gravkammerets hemmelighed (14, 15)
Eden (14, 15)
Ved vejs ende (15)
Krigen (15)
Love & Mercy (15, 16)
Goosebumps (15, 16)
Mississippi Grind (15, 16)
Where to Invade Next (15, 16)
Jurassic World (16)
Den sidste konge (16)
The Walk (16, 17)
Mr. Holmes (16, 17)
Star Wars: The Force Awakens (16, 17)
Burnt (17)
Curve (17)
The Last Witch Hunter (17, 18)
Sicario (17, 18)
Birdman (18)
Al Medina (18)
Grandma (18, 19)
Mor-bloggere (19, 20)
Chappie (19, 20)
I Am Wrath (20)
Dødens kløer (20)
Bling (20, 21)
Grimsby (20, 21)
Wild Tales (21)
Zootopia (21, 22)
The Choice (21, 22)
The Visit (22)
Trainwreck (22)
Flaskepost fra P (22, 23)

Tallene er de dage, de bliver vist
Jeg mener, at man i stedet for at give os kunder kompensation, burde man give en bonus til de medarbejdere, som afbrød deres fridag/nytårsaften og forsøgte at udbedre situationen. De fortjener det. Vi manglede tv på en vigtig dag, javist, men vi var da trods alt sammen med vores familie/venner.
Omdømme 7
Badge +3
Vær opmærksom på at der kan være problemer med indbakken i "Mit YouSee". Der kan mangle mails, der er modtaget som normale mails (herunder mailen om nedbruddet), og mange af de mails, der ligger i indbakken, kan have en helt forkert dato, og nogen af dem kan måske ikke vises, i stedet vises fejl. Jeg skriver "kan" fordi jeg ikke kan vide om det gælder alle brugere.
Omdømme 6
Badge +3
Lige et tillægs spørgsmål. Nu da der igen (lige nu) er sort skærm på alle kanaler.
Bliver det så 2 mdr.'s Film kiggeri isf. ? :D
Og så lige midt i en spændende fodboldkamp + en optagelse. Surt show. 😠
Hvor kan jeg se - hvilken fil der kører på trailerkanalen eller hvad der kommer - så jeg kan planlægge?
Omdømme 7
Badge +3
Dette link fører til YouSees detaillerede brugervejledning til Samsung-boksen til YouSee Plus, som den ligger på "archive.org". Den stammer fra YouSees webside fra juli 2013. Bemærk at der er meget lang svartid og linket virker muligvis ikke. Der er mange flere oplysninger end man kan finde i dag på YouSees websider.

Vejledningen blev leveret på papir sammen med boksen i sin tid.

http://web.archive.org/web/20130707085256/http://yousee.dk/~/media/pdf/Hjaelp%20og%20support/Tv/YP_Brugervejledning%20YouSee%20Boksen.ashx
Omdømme 6
Badge +3
hej jeg har en Clint tvboks jeg kan se premiere filmen men kan ikke finde film listen hvordan finder jeg den på min Clint boks ???
På Clint-boksen findes Viasat Film på Trailerkanalen, kanalplads 66 eller på Testkanalen, kanalplads 100. Hvad der sendes nu og i den nærmeste tid ses i tv-guiden.

Indholdet i Filmpakken kan ses her: https://yousee.dk/lp/filmpakken.aspx.
Indholdet kan tilgås sådan på computer og håndholdt enhed:
https://yousee.dk/~/media/pdf/Foreninger%20og%20Erhverv/Loesblade/Se-tv-paa-alle-skaerme_A4-loesblad.ashx.

Redigeret af Kasper d. 9/1-17 - Fjernet personlig oplysning
2 ting: Jeg kan ingen steder finde en oversigt over hvilke film der kommer hvornår på trailerkanalen. Jeg kan ikke google mig frem til det, finde det på jeres hjemmeside, finde det via tekst-tv eller se den i diverse TV guide apps (på iOS). Hvad med at få det gjort lidt nemmere for folk at finde?
Og den anden ting: Mit TV er ikke smart, men jeg har Apple TV (her er der så ingen YouSee app at hente) og så har jeg Playstation4, hvor jeg ellers ser alverdens ting, men heller ikke her nogen app fra YouSee, nok fordi i gerne vil sælge boxer til folk?. Er det så også derfor der er blank skærm, hvis jeg via min PS4 prøver at finde filmpakken via web? For det virker fint på min mac på samme måde. De her ting der IKKE virker kunne i godt have beskrevet på forhånd. Der er 10.000-vis af folk der ser Netflix, HBO og alt muligt andet på denne facon. Så hvis det ikke virker, så kan jeg ikke se jeg og min familie kommer til at få noget ud af denne "hjælpe"-pakke, da vi ikke sidder samlet omkring en PC og ser film sammen, men stadig gør det oldschool på et 40" TV. mvh C
Du må i gang med at tælle igen.
Omdømme 6
Badge +3
Han mener, at Samsung boksen ikke længere bliver forhandlet af YouSee !
Og jo du kan stadig bruge den, til f.eks. at se film resten af måneden.
Mvh.
Omdømme 6
Badge +3
Hvor kan jeg se - hvilken fil der kører på trailerkanalen eller hvad der kommer - så jeg kan planlægge?
Samme spørgsmål har jeg, jeg kan ikke se svaret nogen steder ?
Hilsen Rita

Det ville jeg også gerne vide???
Hilsen Linda

Bl.a. på forgående side i denne tråd: https://forum.yousee.dk/nyheder-18/filmpakke-fra-yousee-98321?postid=103811 kan du se hvilke dage de forsk. film kommer på - til og med den 22.
Omdømme 7
Badge +7
Det sjove er jo at kunderne via telefonstikket har den
Det er ikke rimeligt. Yousee burde måske anklages ved Menneskerettighedsdomstolen i Haag 😃
Omdømme 7
Badge +6
Jeg er meget tilfreds med ViasatfilmHD Premiere kanalen og håber i virkelig kan beholde den. Det må da være muligt. Er det ikke?

Enig, de kunne jo erstatte TCM med den kanal i stedet for. DET tror jeg faldt i god jord hos ekstremt mange af kunderne!

Ahhh. Det kan de ikke. Viasat premiere er en betalingskanal, TCM er en standard kanal i fudpakken

Viasat Film kanalerne er en gråzone, fordi de følger med den store pakke (total pakken) hos Viasat, men er også tilvalgskanaler man kan vælge hvis man kun har en mindre pakke, så egentlig samme koncept som vi allerede kender hos Yousee med kanalerne i den store pakke vs. de 2 mindre pakker og valg af ekstra kanaler der befinder sig i den store pakke.

Havde Viasat der i mod samme koncept som eks. Sky Deutschland, så var det en anden sag. Der er film kanalerne i en ren ekstra pakke der hedder Sky Cinema, som skal købes særskilt.
Omdømme 7
Badge +5

Flere spørgsmål? Så stil dem her i tråden :)

Vh
Forum-teamet

Nikolaj, sørger I for en programinfo på trailerkanalen og kanal 100, som er dem, der skal vise Viasat Film Premiere TV kanalens film ?

For ellers kan Humax boksen IKKE optage filmene

Der står kun "yousee trailerkanal" og man kan ikke engang trykke på rød optagerknap
Viasat Film Premiere, er den tilgængelig som ekstrakanal eller er det en ny kanal som kommer, og som man måske efterfølgende kan abb. på?
Omdømme 7
Badge +3
Kan kunder, der ikke har nogen TV-boks og kun har grundpakken, eventuelt mellempakken eller fuldpakken, også udnytte filmtilbuddet?
Omdømme 7
Badge +7
Der er fuld EPG på kanalen med Viasat Film en hel uge frem. Har allerede lagt en del film ind til optagelse.
Omdømme 7
Badge +7
Vi har undertekster på denne film både på 66 og 100. Jeg vil tro, at det kommer på plads over hele landet inden den officielle dag lørdag.
Omdømme 7
Badge +3
Hej alle,

Her kommer lige en kort opsamling på jeres spørgsmål.
. . . . . . . . . . .
@MS-ERIK,
Som Radiomanden helt korrekt skriver, så er det naturligvis tilgængeligt på både Web og på vores Apps. Viasat Film-kanalen bliver vist på trailerkanalen :)

Vh
Nikolaj

Det må vel konkluderes, at kunder, der ikke har noget YouSee login og dermed ikke adgang til hverken webside eller app, måske fordi de kun har grundpakken gennem deres boligselskab, kun har mulighed for adgang til Viasat Film Premiere, men ikke til Filmpakken.
Omdømme 7
Badge +5
Du skal evt ændre på dit TV under lydindstillinger, hvis det er humax boksen gå i indstillinger og slå tekster fra og til
Hej
Har søgt og søgt efter Viasat film premiere som på info kanalen er angivet til at ligge på kanal 66. Fandt den tilfældigt på kanal 47. Hvorfor nu det?

Har i øvrigt ikke adgang til filmpakken. I menu/film får jeg at vide "Du har ikke adgang til Film"

Har en Humax boks.

Hvad sker der?
Hvordan vælger man film, når man ser dem på TV kanal 66 ?
Ole.

Så viljeg gerne vide hvor man finder film som sendes, og hvilke film, og på hvad tidspunkter ?
Ole.

Redigeret af Kasper d. 9/1-17 - Fjernet personlig oplysning
Omdømme 7
Badge +7
Gå til side 2 i denne tråd. Her har brugeren Logan lavet en liste over kommende film.
Online... Du kan se ~7 dage frem i Yousees egen guide: http://tv.yousee.dk/tv-guide
Viasats guide går længere frem: https://www.viasat.dk/tv-guide

Du kan fjerne alle uønskede kanaler i viasat-guiden.
Hej

Hvis vi vil leje en film af de fem vi har fået tilbudt, skal vi så bruge en gavekode, eller tilknytte et kreditkort, - som I ikke trækker pengene fra...?

Besvar