Filmpakke fra YouSee

Vis første besked

175 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er sikkert er knap der hedder Guide. Ganske som du bruger oversigten på andre kanaler.
Hvis jeg har forstået fremgangsmåden, så skal man holde øje med film, man gerne vil se, og datoer. "The Danish Girl" d. 22.1 ... right ?
Filmpakken kan ses på TV, på yousee info kanalen, som pt hedder "Viasat Film". Automatisk undertekster på dansk, hvis man altså har slået undertekster TIL /valgt UT på sit TV. Desværre kan jeg IKKE se, hvad filmen hedder, de spiller lige nu.
Omdømme 7
Badge +7
Filmpakken (On Demand) er KUN på TV boks og App samt Web TV, TV kanalen Viasat Premiere er på TV, TV boks og App på plads 66 og 100.
Hej! jeg kan fint se Filmpakken fra min PC. Logger jeg ind med samme bruger på YouSee appen (version 1.209) på mit Samsung TV, kan jeg fint se alle filmene, men jeg kan ikke få lov at vælge dem. Det er ikke muligt at trykke på "Trailer" eller "Rent" knappen.
Hvad gør jeg forkert?
Hvad gør man når ens kanal hopper, crasher, og flimre hele tiden, og den skriver på skærmen noget med ''interfacet''.. Kan jo ikke se en film der laver gentagelser, bliver til små firkanter osv..
2 ting: Jeg kan ingen steder finde en oversigt over hvilke film der kommer hvornår på trailerkanalen. Jeg kan ikke google mig frem til det, finde det på jeres hjemmeside, finde det via tekst-tv eller se den i diverse TV guide apps (på iOS). Hvad med at få det gjort lidt nemmere for folk at finde?
Og den anden ting: Mit TV er ikke smart, men jeg har Apple TV (her er der så ingen YouSee app at hente) og så har jeg Playstation4, hvor jeg ellers ser alverdens ting, men heller ikke her nogen app fra YouSee, nok fordi i gerne vil sælge boxer til folk?. Er det så også derfor der er blank skærm, hvis jeg via min PS4 prøver at finde filmpakken via web? For det virker fint på min mac på samme måde. De her ting der IKKE virker kunne i godt have beskrevet på forhånd. Der er 10.000-vis af folk der ser Netflix, HBO og alt muligt andet på denne facon. Så hvis det ikke virker, så kan jeg ikke se jeg og min familie kommer til at få noget ud af denne "hjælpe"-pakke, da vi ikke sidder samlet omkring en PC og ser film sammen, men stadig gør det oldschool på et 40" TV. mvh C
Online... Du kan se ~7 dage frem i Yousees egen guide: http://tv.yousee.dk/tv-guide
Viasats guide går længere frem: https://www.viasat.dk/tv-guide

Du kan fjerne alle uønskede kanaler i viasat-guiden.
Omdømme 7
Badge +7
Viasat Premiere Film ligger på kanalplads 66 og 100, har man en af de kanaler, så kan man som på alle andre kanaler bruge EPGen til at se hvornår de enkelte film kommer, så de enten kan ses eller optages.
Vi havde også et nytår uden tv her i Odense. Vi er en boligforening med lidt over 200 hustande som har haft Yousee i en del år efterhånden. Jeres tv pakker bliver dyrere og dyrere, specielt hvis man som i min hustand har den store tv pakke. Jeres forsøg på en "undskyldning" for mangel på tv signal nytårs aften er simpelthen for ringe! Vi er mange her i området som overvejer at skifte tv udbyder da i simpelthen er for dyre og i kunne da i det mindste få den "tamme" Viasat filmkanal som fast kanal, i den feks den store tv pakke. Og ikke bare nogle uger som kompensation for det nedbrud nytårsaften. Så samtidig for en stigning i de i forvejen dyre kanaler var det på sin plads i fik viasat film kanalen som fast kanal!
Kom nu ind i kampen, Yousee!
Hej

Hvis vi vil leje en film af de fem vi har fået tilbudt, skal vi så bruge en gavekode, eller tilknytte et kreditkort, - som I ikke trækker pengene fra...?
Omdømme 7
Badge +7
De er jo gratis, lige som de var da de var månedens film. De ligger også alle i Viasat pakken, hvor de også er gratis.
Jeg kan ikke komme ind til filmparken på mon boks. Der står bare jeg ikke har adgang. Nogen der har nogle forslag skulle jo have adgang fra i dag og måneden ud
Omdømme 6
Badge +3
Til de sidste to indlæg,(mesh og jango) så er dette et bruger til bruger forum. Hvis i vil mere direkte i forbindelse med dem, så brug YouSee's facebook side.

Mvh.
Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at genstarte boksen.?
Hej vi kan ikke finde kanalen med undskyldpakken?
Til Bentzin, ja tænkte jeg ikke lige over men har også sendt en mail til Yousee support:)
Men tak for reminder:)
Omdømme 7
Badge +7
Pakken er ikke en kanal, den er under Film på TV boksen og på App og Web TV..
Premiere kanalen er på plads 66 og 100.
Hej,

Er det nogle der kan hjælpe med hvordan man fjerner underteksterne fra danske film, når man kører gennem appen og op på fjernsynet via AppleTV? 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Så en dansk film på Humax boksen i går, teksterne kunne ikke desværre ikke fjernes.
Har forsøgt at afspille film via App - virker fint. Men så snart jeg gerne vil have det op på tv'et via AppleTv ( via skærmdublering) så mislykkes afspilningen. Hvorfor mon?
Omdømme 7
Badge +5
Skærmdublering skal ikke bruges, men airplay
Kan man virkelig ikke selv vælge en film. Skal man sidde og holde øje med hvornår der kommer en film man vil se. Vi kan ikke få noget som helst frem fra deres app. Vi kan godt fonde den på kanal 66 og 100. Der kører de automatisk. Men jwg vil da selv kunne vælge hvilken film jeg vil se. Men kan man det ?
Omdømme 7
Badge +7
Ja der er On Demand på TV boksen og på App samt Web TV, der vælges Film/Filmpakken, så vælges der en film.
Når jeg forsøger at se en film via filmpakken på min pc får jeg besked om at "Luk alle screen recorders og tryk OK". Ved ikke hvad der menes?
Kan godt være jeg spørger dumt, men kan man ikke se et program, så man kan se hvilke film der kommer hvornår ? og hvordan kan jeg se det ?
På forhånd tak

Besvar