Filmpakke fra YouSee

Vis første besked

175 Kommentarer

og hvordan aktivere man så dem ?
Det kunne du måske lige så godt beskrive med det samme ....
Omdømme 7
Badge +7
Det kommer an på hvor i menuen det ligger på dit TV. På f.eks Samsung ligger det i System.
Jeg mener, at man i stedet for at give os kunder kompensation, burde man give en bonus til de medarbejdere, som afbrød deres fridag/nytårsaften og forsøgte at udbedre situationen. De fortjener det. Vi manglede tv på en vigtig dag, javist, men vi var da trods alt sammen med vores familie/venner.
Omdømme 7
Badge +5
Hvis du betaler 530 for fuldpakken, så kan du få 17,50 i godtgørelse ved 24 timer hvor meget kan du få for det ?
Omdømme 7
Badge +6
Det kommer an på hvor i menuen det ligger på dit TV. På f.eks Samsung ligger det i System.

På et Panasonic TV er det lige til, for de har den decideret DVB undertekst tast på selve remoten. På min remote står der STTL lige over tasten.
Hvornår kan jeg forvente at der kommer en vejledning til Samsung-boksen?
Omdømme 7
Badge +7
Den har været at finde længe. Det er jo som bekendt udgået, så yderligere vejledning er der nok ikke.
https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning-og-installation/saadan-opsaetter-du-yousee-plus-boksen
Omdømme 7
Badge +3
Dette link fører til YouSees detaillerede brugervejledning til Samsung-boksen til YouSee Plus, som den ligger på "archive.org". Den stammer fra YouSees webside fra juli 2013. Bemærk at der er meget lang svartid og linket virker muligvis ikke. Der er mange flere oplysninger end man kan finde i dag på YouSees websider.

Vejledningen blev leveret på papir sammen med boksen i sin tid.

http://web.archive.org/web/20130707085256/http://yousee.dk/~/media/pdf/Hjaelp%20og%20support/Tv/YP_Brugervejledning%20YouSee%20Boksen.ashx
Jeg har skimmet Viasats tv-guide (hele måneden er ikke med) og er nået frem til denne liste af film...

The Vatican Tapes (6)
Criminal (6, 19)
Let's Be Cops (6)
90 Minutes in Heaven (6, 17, 18)
Jingle All the Way 2 (6, 16, 17)
The Hunger Games: Mockingjay – Del 2 (6, 18, 19)
Northpole (6, 7, 17, 18)
Bakkekøbing - Det store osteræs (6, 7, 19, 20)
Infinitely Polar Bear (6, 20)
Emma’s Chance (6, 7, 18, 19)
Trumbo (6, 7, 22)
The Lazarus Effect (7)
Crimson Peak (7, 18, 19)
Doktor Proktors Tidsbadekar (7, 8, 20, 21)
The Night Before (7, 8, 18, 19)
Junglebogen (7, 20, 21)
Dear Eleanor (7, 8)
Gods of Egypt (7, 8, 19, 20)
Glada hälsningar från Missångerträsk (8)
The Forest (8)
5 to 7 (8, 9)
Everest (8, 9)
The Finest Hours (8, 9)
Blunt Force Trauma (8, 9, 23)
Pyromanen (9, 21, 22)
Carol (9, 21)
Just Before I Go (9, 10)
Roboshark (9, 10)
Cowgirls og engle: Dakotas sommer (9, 10)
Den danske pige (9, 10)
Spotlight (10)
The Diary of a Teenage Girl (10)
Woodlawn (10, 11)
Kollektivet (10, 11, 22)
Pixels (10, 11)
Kvinden der forsvandt (10, 11)
Tsatsiki, Farasan och Olivkriget (11, 21, 22)
Insurgent (11)
Ted 2 (11, 12)
The Wedding Ringer (11)
Steve Jobs (11, 12)
Ride Along 2 (11, 12, 23)
Krampus (12)
Allegiant (12)
The Wedding Singer (12)
Mission Red Julemanden (SNDF Dub) (12, 13, 22)
A Walk in the Woods (12, 13)
The Good Dinosaur (12, 13)
Pojkarna (12, 13)
The Captive (13)
Burying the Ex (13)
Ricki and the Flash (13, 14)
Youth (13, 14)
Some Kind of Beautiful (13, 14)
Ratchet & Clank (13)
Kingsman: The Secret Service (13, 14)
Straight Outta Compton (13, 14)
Lost River (14)
Paul Blart: Mall Cop 2 (14, 15)
99 Homes (14, 15)
Nat på museet 3: Gravkammerets hemmelighed (14, 15)
Eden (14, 15)
Ved vejs ende (15)
Krigen (15)
Love & Mercy (15, 16)
Goosebumps (15, 16)
Mississippi Grind (15, 16)
Where to Invade Next (15, 16)
Jurassic World (16)
Den sidste konge (16)
The Walk (16, 17)
Mr. Holmes (16, 17)
Star Wars: The Force Awakens (16, 17)
Burnt (17)
Curve (17)
The Last Witch Hunter (17, 18)
Sicario (17, 18)
Birdman (18)
Al Medina (18)
Grandma (18, 19)
Mor-bloggere (19, 20)
Chappie (19, 20)
I Am Wrath (20)
Dødens kløer (20)
Bling (20, 21)
Grimsby (20, 21)
Wild Tales (21)
Zootopia (21, 22)
The Choice (21, 22)
The Visit (22)
Trainwreck (22)
Flaskepost fra P (22, 23)

Tallene er de dage, de bliver vist
Omdømme 7
Badge +3
Hej alle,

Her kommer lige en kort opsamling på jeres spørgsmål.
. . . . . . . . . . .
@MS-ERIK,
Som Radiomanden helt korrekt skriver, så er det naturligvis tilgængeligt på både Web og på vores Apps. Viasat Film-kanalen bliver vist på trailerkanalen :)

Vh
Nikolaj

Det må vel konkluderes, at kunder, der ikke har noget YouSee login og dermed ikke adgang til hverken webside eller app, måske fordi de kun har grundpakken gennem deres boligselskab, kun har mulighed for adgang til Viasat Film Premiere, men ikke til Filmpakken.
Omdømme 7
Badge +5
Hej alle,

. . . . . . . . . . .
@MS-ERIK,
Som Radiomanden helt korrekt skriver, så er det naturligvis tilgængeligt på både Web og på vores Apps. Viasat Film-kanalen bliver vist på trailerkanalen :)

Vh
Nikolaj

Det må vel konkluderes, at kunder, der ikke har noget YouSee login og dermed ikke adgang til hverken webside eller app, måske fordi de kun har grundpakken gennem deres boligselskab, kun har mulighed for adgang til Viasat Film Premiere, men ikke til Filmpakken.

Har faktisk en i min forening, der vil oprette et login. Hele foreningen har fuldpakke.

Hvordan ser Yousee det, når man forsøge at oprette login via nem-id ? Via kundens CPR adresse ?
Omdømme 7
Badge +5
Hej alle,

. . . . . . . . . . .
@MS-ERIK,

Vh
Nikolaj

Har faktisk en i min forening, der vil oprette et login. Hele foreningen har fuldpakke.

Hvordan ser Yousee det, når man forsøge at oprette login via nem-id ? Via kundens CPR adresse ?

Nu har hun fået oprettet et login men den siger, hun skal have TV-pakke fra dem, for at kunne se TV ?????
Hej

jeg har slet ikke fået en mail eller kan ikke finde noget på dette som jeg læser om

jeg har yousee bio i forvejen så jeg ved ikke helt hvad der skal gøre????
Omdømme 7
Badge +7
You Bio boksen kan ikke bruges til Viasat Filmpakken, kun Viasat Film Premiere kanalen.
Hey.
Jeg har fundet kanal 66, og hvad så? Vil jo gerne se de film som lovet.
Jeg har grundpakken.
Nu spørger jeg uden tvivl dumt og har ikke prøvet det her før....men som jeg kan læse det så kan man kun se de film på bestemte tidspunkter ?? Korrekt?? Troede faktisk det mere i retning af at vi selv kunne bestemme hvornår vi havde lyst til at se film......det er på tv jeg mener uden boks altså via kabel tv.

Er det anderledes hvis man anvender appen??

Tak for hjælpem
Omdømme 7
Badge +5
Nu spørger jeg uden tvivl dumt og har ikke prøvet det her før....men som jeg kan læse det så kan man kun se de film på bestemte tidspunkter ?? Korrekt?? Troede faktisk det mere i retning af at vi selv kunne bestemme hvornår vi havde lyst til at se film......det er på tv jeg mener uden boks altså via kabel tv.

Er det anderledes hvis man anvender appen??

Tak for hjælpem

Det er korrekt, det er en TV filmkanal. For at se egne valgte film, så skal man have en Yousee boks eller app/PC via internettet
det er fint med den ekstra kanal vi får i januar måned, men er der slet ingen undertekster til de film? jeg har prøvet alr muligt men det ser ikke ud til at der den service eller hvad?
Omdømme 7
Badge +5
Du skal evt ændre på dit TV under lydindstillinger, hvis det er humax boksen gå i indstillinger og slå tekster fra og til
Hvor finder jeg yousee appen på mit Samsung Smart tv (ue55ku6075uxxe)
Omdømme 7
Badge +7
Der er ikke nogen You See App til det. Du skal bruge TV boks eller Appen til Android/iOS.
Os med tv via kabel uden boks, hvornår bliver de omtalte film vist ?
Vil det så betyde at jeg slet ikke kan se filmpakken på mit fjernsyn,så er det en kedelig gave at få
Omdømme 7
Badge +7
Viasat Film Premiere kanalen Plads 66 kom på i Torsdags. Filmpakken kan kun ses med You See boks og med App til Android/iOS enheder.
Hvilket der også i diverse tråde er skrevet om.
Og det er det man kalder en gave

Besvar