Nedbruddet betød, at mange af vores kunder måtte undvære tv nytårsaften. Det er vi rigtig kede af. Som et plaster på såret har vi derfor sammensat en filmpakke, som vi håber, at du og din familie vil få glæde af
Filmpakken består af:
- Filmkanalen Viasat Film Premiere - Kanalen viser topfilm som Star Wars - The Force Awakens, Zootropolis, The Danish Girl, Straight Outta Compton, Flaskepost fra P (fra 22. januar) og mange flere.
- Et udvalg af 250 film fra Viasat
- Fem udvalgte lejefilm: Captain Fantastic, The Hateful Eight, Antboy 3, Kvinden i guld og Blood Father
Spørgsmål og Svar:
Hvordan får jeg undertekster på kanalen?
Hvis du ikke har undertekster på kanalen, så kan det skyldes at du først skal aktivere dem på dit tv. Der er forskellige fremgangsmåder, som du kan finde mere om lige her: Mangler du undertekster?
Hvor kan jeg finde kanalen?
Du kan finde den på Trailer-kanalen:
Kabel TV uden boks: Kanalplads 66 (Eller Eventkanalen på plads 100)
Kabel TV med Humax: Tryk "Tv Guide": Herinde skal du finde YouSee Trailerkanal-logoet på kanallisten.
Telefonstik (Tidligere TDC): Kanalplads 16
Hvordan får jeg adgang?
Filmpakken kommer til at ligge på vores forskellige TV platforme, herunder web og app fra på lørdag og måneden ud.
Filmkanalen kommer til at ligge på en Tv kanal vores kunder har i forvejen. På fredag kan du på yousee.dk/filmpakken se hvor og hvordan du får adgang til Filmpakken.
Hvor længe kan jeg se kanalerne?
Fra d. 7 januar til og med d. 31 januar.
Jeg oplever stadigvæk problemer efter nedbruddet nytårsaften – hvad gør jeg?
Hvis du fortsat oplever problemer, så vil vi meget gerne høre fra dig på 70 70 40 40, hvor vores support-afdeling kan se nærmere på det.
Jeg har allerede Viasat Film Premiere – hvad får jeg så?
Vi har lagt de 5 film tilgængeligt som ikke er i Viasat-pakken. Derudover får du adgang til C More resten af måneden.
Flere spørgsmål? Så stil dem her i tråden :)
Vh
Forum-teamet